כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ממצאים חדשים בפרשת החייל הנעדר גיא חבר

כחלק ממבצע החיפושים לאיתורו של החייל הנעדר, מאז שנת 97', גיא חבר, כוחות צה"ל שביצעו בשבוע האחרון סריקות לאיתורו גילו ממצאים חדשים שעשויים להיות קשורים לתעלומת היעלמותו

אילוסטרציה (קובי גדעון, פלאש 90)
אילוסטרציה (קובי גדעון, פלאש 90)

כוחות צה"ל ביצעו בשבוע האחרון סריקות לאיתור החייל הנעדר גיא חבר, זאת כחלק ממבצע החיפושים לאיתורו. בחיפושים התגלו ממצאים חדשים שעשויים להיות קשורים לחייל, שנעדר מאז שנת 1997.

על פי דיווח בערוץ 1, נמצאו חלקי מדים, נעליים וסימנים ביולוגים נוספים שייתכן ושייכים לחייל הנעדר. הממצאים החדשים נמסרו למכון לרפואה משפטית באבו כביר ובשבועות הקרובים מקווים לקבל תוצאות שאולי ישפכו אור על התעלומה.

מדובר צה"ל נמסר: "אתמול הסתיים מבצע החיפושים לאיתור החייל הנעדר גיא חבר בצפון הארץ. החיפושים היזומים ברמת הגולן הינם אחד מערוצי הפעולה המרכזיים במאמצים לשפוך אור על היעלמותו של החייל גיא חבר ומהווים המשך לסדרת פעולות המתקיימות במשך שנים מאז הוכרז כנעדר צה"ל".

למרות הממצאים החרדים, בצהל" הבהירו כי "אין במעמד זה להצביע על כיוון זה או אחר בחקירה. צה"ל נמצא בקשר מול משפחתו של גיא חבר וימשיך לפעול על מנת לאתרו. צה"ל ממשיך כל העת בעשייה המאומצת להשבת כלל הנעדרים והשבויים, בהובלת הדרג המדיני ובשיתוף יתר הגופים הרלוונטיים, בערוצים חשאיים וגלויים. לצה"ל חובה ערכית ומוסרית להחזיר כל נעדר צה"ל לחיק משפחתו".
גיא חבר חייל נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד