כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

צפו: נתניהו מוכיח שהוא לא אשם ברצח רבין

ראש הממשלה העלה לפייסבוק סרטון המוכיח שהוא גינה את הקריאות נגד ראש הממשלה המנוח • ובינתיים, שרה נתניהו שוחחה עם רעייתו של טראמפ

נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הערב (מוצ"ש) התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לרצח רבין ולהאשמות כי הוא זה שעמד מאחורי ההסתה שהביאה לרצח. בניגוד לדברים שאמר יו"ר הקואליציה דוד ביטן, נתניהו הבהיר כי רצח רבין היה פוליטי, אך צירף קטע וידיאו שמוכיח כי הוא זה שהתנער בזמנו מכל הסתה לרצח ראש הממשלה דאז רבין.

"רצח רבין היה רצח פוליטי מזעזע שכולנו מוקיעים אותו, מאז הרצח ישנם ניסיונות מתמשכים לעוות את האמת ההיסטורית ולייחס לי את ההסתה שקדמה לרצח", כתב נתניהו הערב בעמוד הפייסבוק שלו.

"הנה כמה דוגמאות מהדברים החד משמעיים שאמרתי בגנות דברי הנאצה שכוונו נגד ראש הממשלה. תשפטו בעצמכם", כתב עוד ראש הממשלה, וצירף כאמור סרטון.



במקביל, ‏רעיית רה"מ הגברת שרה נתניהו שוחחה הערב, לאחר צאת השבת, עם רעיית הנשיא הנבחר בארה"ב, מלאניה טראמפ. "השיחה בין השתיים הייתה לבבית וחמה מאוד", נמסר מלשכת רוא"מ.

בנוסף, ‏הגברת טראמפ אמרה שהיא מצפה לביקור של רה"מ נתניהו ורעייתו בהזדמנות הראשונה ו"שיהיו יחסים נהדרים גם בין המדינות וגם בין המשפחות". ‏בין השאר השתיים שוחחו על האתגר הגדול שבגידול ילדים תחת אור הזרקורים המתלווה אל העשייה הציבורית של אביהם הנבחר כמנהיג מדינה.
בנימין נתניהו יצחק רבין הסתה שרה נתניהו טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד