כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לאחר הסולחה עם דרעי: חיים כהן בדרך לתפקיד מפתיע?

לאחר חשיפת "בחדרי חרדים" על סולחה באחד הסכסוכים המתוקשרים ביותר בציבור החרדי, בין השר ויו"ר ש"ס אריה דרעי לחיים כהן, מתברר כי דרעי שוקל ברצינות למנות את כהן לחבר מועצת העיר ירושלים • כל הפרטים

כהן ודרעי (יעקב כהן)
כהן ודרעי (יעקב כהן)

הסולחה בין חיים כהן לבין שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי, שנחשפה ב"בחדרי חרדים", מגיעה הערב (ראשון) לשלב המעשה, לאחר ששמו של כהן עלה באופן רציני על שולחנו של דרעי כמי שעשוי לשמש בתפקיד חבר מועצה מטעם ש"ס בעיר הבירה. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

במידה ושמו של כהן יועדף לבסוף על פני האחרים בבורסת השמות, הרי שהוא יכנס לתפקיד במקומו של נחמניאל סבן, שהתפטר מתפקידו באופן מפתיע, ולאחר שלאחרונה מונה חבר מועצה חדש נוסף, אברהם בצלאל, במקומו של מיכאל מלכיאלי שמונה על ידי דרעי לחבר כנסת.

כזכור, כפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", אחד הסכסוכים המתוקשרים ביותר בתקשורת החרדית הסתיים בחשאיות. חיים כהן, לשעבר נהגו של הרב אפרתי שבהמשך הפך לנהגו של הגרי"ש אלישיב זצ"ל, ושר הפנים אריה דרעי – יישרו את ההדורים ביניהם ושוחחו זה עם זה.

חיים כהן עצמו סיפר ברדיו "קול ברמה" לאחר החשיפה ב"בחדרי חרדים": "היה יהודי אחד יקר מאוד שהחליט להיכנס לעובי הקורה. קוראים לו עו"ד אבי בלום. היו כמה אי הבנות ואבי בלום דאג שה'אי הבנות' יהפכו לדברים ברורים, ואני מקווה מאוד מאוד מאוד שכך יהיה".

בהמשך אמר כהן כי "אני לא יכול לחתום על המילה שכולם מרוצים מזה, אני אבל מרוצה". כעת, אם כהן יתמנה לתפקיד בירושלים, ייחתם עוד שלב בסולחה המתוקשרת.

כהן עצמו אמר היום ל"בחדרי חרדים" כי "מעולם לא דיברו איתי על דבר כזה ומעולם לא שמעתי על רעיון שכזה". על השאלה "מה תהיה החלטתו במידה ודרעי יציע לו את התפקיד?", השיב כהן: "אני מנוע מלענות על דבר שלא בא לעולם".

מלשכתו של השר דרעי טרם נמסרה תגובה.
אריה דרעי חיים כהן עיריית ירושלים נחמניאל סבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד