ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בכיר במועצה הדתית בשדרות נעצר בחשד למרמה

חשד למרמה וגניבה על ידי גורמים בעיריית שדרות ובמועצה הדתית בעיר; ארבעה נעצרו - בהם שני בכירים בעירייה, חלק מהעצורים יובאו להערכת מעצרם היום

מעצר, צילום אילוסטרציה
מעצר, צילום אילוסטרציה

היחידה הארצית של משטרת ישראל עיכבה הבוקר (ב') לחקירה שלושה בעלי תפקידים בעיריית שדרות, בהם בכיר - וכן בכיר במועצה הדתית בעיר, בגין חשד למעורבות בפרשה הכוללת עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים.

על פי החשד קיבלו חלק מהחשודים במרמה כספים, בין היתר באמצעות יצירת מצגי שווא, דיווח כוזב על שירותים ואירועים שכלל לא ניתנו או התקיימו בפועל, גביית יתר בעבור שירותים ואירועים, זאת במגוון תחומים בהקשר לפעילות קליטה ושירותי דת בעיר.

במסגרת הפעילות הבוקר, אשר בוצעה בתום חקירה סמויה שביססה את החשדות לכאורה, עיכבה יחידה ארצית של המשטרה ארבעה חשודים לחקירה וביצעה חיפושים בבתי החשודים, ושוטרי היחידה יערכו חיפושים גם במשרדי החשודים ובזירות רלוונטיות לחקירה, לרבות בבניין העירייה ובמשרדי המועצה הדתית בעיר.

בהתאם להתפתחות החקירה יובאו בהמשך חלק מארבעת העצורים לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבימ״ש השלום בבאר שבע. בשלב זה מוטל איפול על טיב הסיפורים, וזהות החשודים.
מועצה דתית שדרות שדרות מעצר חשד מועצה דתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד