כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ח"כ לשעבר דב ליפמן מעורר פרובוקציית צניעות חדשה בעיר בית שמש

לאחר שנותר מחוץ לכנסת, מנסה הח"כ לשעבר ממפלגתו של יאיר לפיד לעורר שוב פרובוקציה ברמת בית שמש • הפעם: אם מסורתית המתעקשת לבוא לגן בלבוש שאינו הולם, על אף הפצרות צוות הגן שרוב חניכיו חרדים • ליפמן: "איפה אהבת ישראל?"

דב ליפמן, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
דב ליפמן, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

הסתה חדשה נגד המגזר החרדי? ח"כ לשעבר מטעם 'יש עתיד' דב ליפמן מנסה הבוקר (ב') לעורר פרובוקציה חדשה בעיר בית שמש. לדבריו, ילדה סולקה מהלימודים בגן ציבורי חרדי בבית שמש, לאחר שאמה התעקשה לבוא לגן בלבוש לא צנוע.

על פי הדיווח בגלי צה"ל הבוקר, הנהלת גן "גוונים" במתנ"ס רמת בית שמש המשמש ברובו את המגזר החרדי, ביקשה מאם אחת הילדות להעביר את בתה לגן הסמוך, המתאים לה יותר מבחינה דתית. האם סירבה לכך, ומהנהלת הגן נאמר לה כי עליה להגיע לגן בלבוש צנוע שלא פוגע בשאר ההורים החרדים.

בעקבות כך זעמה האם, הוציאה את בתה מהגן ופנתה לחבר הכנסת לשעבר דב ליפמן שהאשים בזה את המגזר החרדי, ותקף את ההנהגה החרדית כולה.

"הנה יש אמא מסורתית, היא אוהבת את חינוך החרדים והם דורשים ממנה דברים שרק דוחים אותה החוצה. איפה אהבת ישראל והרצון לקרב?", תמה ליפמן בניסיון לגרור את המקרה הספציפי לתקשורת, על מנת לעורר פרובוקציה חדשה.

מהנהלת מתנ"ס רמת בית שמש הגיבו כי "המפגש הבין-תרבותי ונורמות הלבוש השונות יצרו אי נעימויות למשפחות החרדיות, לכן הוצע לאם לעבור לפעוטון במרחק של כ-200 מטרים. בנוסף הובהר להנהלה כי אין לחרוג מהנחיות משרד העבודה והרווחה".

ממשרד העבודה והרווחה נמסר כי "אי קבלת ילד למעון הנה בניגוד לנהלים וכך גם הובהר לארגון המפעיל. עם זאת, מצופה כי ההורים, ללא קשר להשקפת עולמם, יכבדו את צוות המעון ויתר המשפחות".
דב ליפמן רמת בית שמש פרובוקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד