י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הבוס הטוב בעולם: רכבים ודירות לעובדים

עובדיו של סאבג'י דהולקיה, מכנים אותו בתואר 'הבוס הטוב ביותר בעולם', הם כנראה לא טועים בהרבה

הבוס הטוב בעולם: רכבים ודירות לעובדים

אנחנו עובדים ועובדים, בדרך כלל יש לנו בוס או בוסית על הראש. לעיתים הם נחמדים וחביבים, ולעיתים לא.

אבל כיצד הייתם מגיבים לו הייתם זוכים ברכבים, תכשיטים ואפילו דירות בחינם מדי שנה על ידי בוס שמכריז שהמטרה הנעלה שלו היא לשפר את מצב רוחכם בכל דרך אפשרית, פשוט, כי הוא חושב שזה טוב לעסק שלו?

עובדיו של סאבג'י דהולקיה, מכנים אותו בתואר "הבוס הטוב ביותר בעולם". להלן סיפורו של האיש המיוחד הזה, שללא ספק יכול להעניק השראה לעובדים ומנהלים רבים.

דהולקיה, מיליארדר בשנות ה-50 לחייו, הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת ייצוא היהלומים "הארי קרישנה", שממוקמת בהודו ומייצאת יהלומים ללמעלה ל-50 מדינות ברחבי העולם. משרדיה הנוספים ממוקמים בארצות הברית, בלגיה, הונג קונג וסין.

דרכו של דהולקיה לתחום החלה בגיל 13, כאשר עזב את בית הספר והצטרף אל עסקי היהלומים של דודו. בשנת 1984 הקים חברה משלו יחד עם שני אחיו, ואלה החלו לייצא את הסחורה שלהם כעבור 4 שנים בלבד. כיום, מדובר באחת מ-5 חברות היהלומים הגדולות, הרווחיות והמוערכות בעולם.

סיפורי הצלחה של אנשים כולנו מכירים, אבל ברגע שהאנשים הללו הופכים באופן מודע ושיטתי את ההצלחה שלהם להצלחה של העובדים שלהם באופן החורג מסתם בונוסים, זה כבר מחיל לעורר השראה.

בשנים האחרונות החליט דהולקיה להודות ל-6,000 העובדים שלו, והעניק להם מדי שנה מתנות בשווי כולל של כ-8 מיליון דולר על עמידה ביעדים.

בשנת 2014 למשל, הוא העניק 491 רכבים, 525 תכשיטי יהלומים ו-200 דירות. כעבור שנתיים, הגדיל הבוס הנדיב את המתנות והעניק לא פחות מ-400 דירות ו-1,260 רכבים! לטקס הענקת הפרסים נדרש אצטדיון שלם שיאכלס את העובדים, הרכבים והמפתחות לדירות היוקרתיות.

דהולקיה החליט שלא לעצור שם, והכריז כי בכוונתו לספק פתרונות דיור ותחבורה לכל אחד ואחת מהעובדים שלו במהלך 5 השנים הקרובות. על ידי כך, הוא מתכוון להעניק תקווה, חירות כלכלית ושגשוג לעובדים מסורים וחרוצים שחלקם מגיעים משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות יחסית.

"השמחה הכי גדולה שלי", מציין הבוס הטוב ביותר בעולם, "היא לראות את פניהם המאושרים של עובדיי!"

בוסים, צפו ולמדו!
בוס מתנות עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד