י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אפקט ולדר: בוז'י וביבי התעמתו ברשת

לאחר שיו"ר האופוזיציה התייחס למתיישבי עמונה כ'וירוס', קרא לו ראש הממשלה בפייסבוק להתנצל

הרצוג ונתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הרצוג ונתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר האופזיציה בוז'י הרצוג, כשל בלשונו בראיון שהעניק הבוקר (ב) בגלי צה"ל, וכינה את תושבי עמונה "וירוס" המסוכן לדמוקרטיה.

בתגובה חריפה לדברים נמסר ממטה עמונה: "לאחר שהאשים חצי מאזרחי המדינה ברצח רבין, ולאחר שהפך את ראש הממשלה הנבחר, בנימין נתניהו, למסית ולאחראי לרצח, ממשיך הרצוג ובוחר לתקוף דווקא את מתישבי עמונה בשעה שהם נאבקים על גורלם ועתידם".

"תושבי עמונה אינם 'וירוס'. כפי שכתב אהוד ברק אך לפני יומיים - 'בעמונה חיים ומגדלים משפחות, מהמוכשרים ומהמסורים בבניה של ההתישבות ביו"ש. אנשי אמונה, התמדה ומעשה'.

"איננו חיידקים, כי אם בני אדם, על אף השתייכותנו למחנה הלאומי. מסע השיסוי שבוז'י מנהל בתקופה האחרונה לא יחליש אותנו במאבק הצודק על הבית, ולא יערער את זכותם של נבחרי הציבור בכנסת לחוקק את חוק ההסדרה ולבטא את רצון הרוב להסדיר את חיי האזרחים ביהודה ושומרון".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר לתקוף את הרצוג וכתב בפייסבוק: "לא מאמין שהרצוג השתמש במונח 'וירוס' ביחס למתיישבים. הם בשר מבשרנו, משרתים בצה״ל, תורמים למדינה. בוז׳י, תתנצל מיד".

הרצוג לא נשאר חייב והגיב בציוץ בטוויטר: "לא ביבי. הפעם זה לא יעבוד. חוק ההסדרה הוא הוירוס. וירוס מסוכן לבית המשפט והדמוקרטיה. המתיישבים הם אחים שלי ואדאג להם יותר ממה שאתה משקר להם".





הרצוג נתניהו ציוץ וירוס מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד