י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יו"ר יחד אלי ישי חושף בראיון: "אני מסתובב עם אקדח בקרסול"

היריבות העצומה בין יו"ר "יחד" אלי ישי, למפלגת הבית לשעבר ש"ס, נמצאת במתח מתמיד • כעת, ישי חושף בראיון טלוויזיה כי הוא נוקט באמצעים לא שגרתיים עבור ביטחונו והוא נושא אקדח בקרסולו • על דרעי: "ש"ס קורסת תחת הנהגתו" • צפו

אלי ישי (יונתן זינדל, פלאש 90)
אלי ישי (יונתן זינדל, פלאש 90)

היריבות העצומה בין יו"ר "יחד" אלי ישי, למפלגת הבית לשעבר ש"ס, נמצאת במתח מתמיד, אבל אף אחד לא שיער כי היא מגיעה לרמות שכאלו. בראיון לתכנית "אנשים" ב"ערוץ 2" חשף ישי כי הוא נוקט באמצעים לא שגרתיים עבור ביטחונו.

ישי חשף מול המצלמה כי הוא נושא, לא פחות ולא יותר, אקדח בקרסולו. ישי ציין כי הוא מסתובב מדי פעם במקומות מסוכנים גם באזור יהודה ושומרון ולכן החליט להוציא רישיון לנשק והוא נוהג להסתובב עם אקדח בקרסול.



"האמת היא, בעידן של היום, אני מסייר הרבה ברחבי הארץ, גם ביהודה ושומרון, אני קצת מוכר, אז הוצאתי רישיון לנשק" אמר ישי. כשנשאל האם הוא נושא את האקדח במשך כל היום השיב: "בדרך כלל כשאני יוצא לסיורים ונסיעות, אמרתי אני מסתובב גם ביהודה ושומרון, גם ברחבי הארץ, אז אני...".

המראיין שאל את ישי האם הוא נושא את האקדח מחשש לפיגוע וישי השיב בחצי חיוך: "השם שומר ישראל - נגד כל צרה שלא תבוא. השתדלות צריך לעשות".

ישי התייחס בראיון גם ליחסים המתוחים עם שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי, והתייחס לחזרתו של דרעי למפלגה. "היו לחצים גדולים להחזיר את אריה" אמר ישי והוסיף, "אהבתי למרן אינה תלויה בדבר. היה מה שהיה. הרב עובדיה אמר לי 'שלא יהיה בליבך עליי, לא תעזוב אותי, תהיה איתי כבראשונה, אני אוהב אותך'. הוא אמר את זה בבכי".

ישי הוסיף, "ברור שדרעי רצה להיות היו"ר. לא הופתעתי מהחשדות נגדו. היום הציבור כבר מבין שההתנהלות לא נכונה. התנועה מתרסקת תחת הנהגתו של דרעי, מאחר ויש כמעט אפס הישגים, מירמור גדול בשטח ואנשים מפחדים לדבר".

ישי סיפר על התנאים שהציב דרעי בפניו לעבודה משותפת תחת הנהגתו. "צריך לקבל ממנו אישור לכל דבר. פלסטר בפה, אזיקים בידיים בלי לפעול בלי אישור מראש. אני לא יכול לעבוד בשיטה של דיקטטורה".

לדבריו, "דרעי בעד החזרת שטחים, הוא בהחלט שמאל. יש סביבו פולחן אישיות גדול מאוד".

כזכור, היחסים בין ש"ס למפלגת "יחד" הגיעו אף לאלימות, עם הפגנות וקרבות בין הפעילים. זכור במיוחד העימות בין הפעילים באירוע בו הכריז ישי על הקמת "יחד". מספר פעילים החלו לצעוק ולדחוף אחד את השני.
אלי ישי אריה דרעי אקדח הרב עובדיה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 152 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד