י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסיפור של דרוקר על בנו של נתניהו, והתגובה המדהימה של רה"מ

הערב פירסם דרוקר בערוץ 10 כי יאיר נתניהו התגורר בדירה השייכת למקורבו המיליארדר של ראש הממשלה, והתגובה החריפה לא איחרה להגיע: "מרדיפה אובססיבית וחולנית אחר ראש הממשלה ורעייתו, דרוקר עובר כעת להשמיץ את בנם הסטודנט ובנם החייל הקרבי"

דרוקר ונתניהו. צילום: פלאש 90
דרוקר ונתניהו. צילום: פלאש 90



העיתונאי רביב דרוקר פירסם אמש בערוץ 10 כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התגורר בקיץ שעבר בדירה השייכת למקורבו המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פקר - במלון רויאל ביץ' שבתל אביב. לפי דרוקר, לפני כמה חודשים נפגש עורך דינו של פקר, יעקב ויינרוט, עם שר הפנים, אריה דרעי, וביקש בשמו מעמד של תושבות קבע בישראל. זאת, בהתאם לסמכותו של השר להעניק מעמד שכזה.

במשך שנים דרוקר חשף בערוץ 10 שורה של תחקירים שעסקו במשפחת נתניהו, בהם "ביביטורס", שבגינו הגישה משפחת נתניהו תביעת דיבה שהסתיימה בפשרה. לפני הבחירות האחרונות נתניהו אף סירב להתראיין לדרוקר בערוץ 10.

גם בעקבות כתבתו של דרוקר היום פירסמם נתניהו תגובה חריפה: "מזעזע לראות לאילו תהומות של שפל מוסרי הידרדר ה'עיתונא'' רביב דרוקר. מרדיפה אובססיבית וחולנית אחר ראש הממשלה ורעייתו, דרוקר עובר כעת להשמיץ את בנם הסטודנט ובנם החייל הקרבי.

"אנו משערים שהסיבה לעלייה בדרגת הרפש של דרוקר נובעת מהפוסט בפייסבוק של ראש הממשלה, שהיפנה לכתבת תחקיר על דרוקר מאת משה איפרגן באתר 'מידה'. התחקיר חשף את בחישותיו של דרוקר במשרד מבקר המדינה, כולל לחץ ושיחות טלפון שלו עם המבקר באופן חסר תקדים, וכן מינוי חבר הילדות של דרוקר שהקים עמו את ה'תנועה לחופש המידע על נתניה' ליועץ המשפטי של משרד המבקר.

"כן חשף התחקיר את המימון האדיר שקיבל גוף זה של דרוקר מהקרן החדשה לישראל ומן האיחוד האירופי. יאיר הוא סטודנט ואזרח פרטי ואינו חייב לִדרוקר דין וחשבון על שאלותיו, אך מכיוון שדרוקר הציג בפנינו כל כך הרבה עיוותים ושׁקרִים שנועדו ליצור מצג שווא, נציין לִפנִים מִשורת הדין: מר פקר הוא חבר המשפחה. יאיר הוא סטודנט באוניברסיטה העברית וגר בירושלים. יש לו הזכות להתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מחוץ לעיר מעת לעת (ולא חודש ימים כפי שנטען באופן שקרי), בדיוק כפי שדרוקר מתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מעת לעת כאשר הוא מחוץ לתל אביב״.

קישורים:
'טראמפליישן': המונח החדש שמטלטל את שוק האג
אכזבה באוצר: פחות 10% דירות מושלמות ב-2016
טראמפ מפוצץ את הבועה? האג''ח הממשלתיות נופלות
רביב דרוקר בנימין נתניהו ערוץ 10 יאיר נתניהו ג'יימס פקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד