ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שלדון אדלסון מקים מותג תקשורת חדש "360"

האפליקציה החדשה תחליף את זאת של אתר NRG, שימשיך לפעול בגרסת הדסקטופ במחשבים ניידים ונייחים

שלדון אדלסון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שלדון אדלסון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון



שלדון אדלסון בעלי "ישראל היום" ממשיך להרחיב את עסקי התקשורת שלו בישראל. היום עלתה לאוויר, בהשקה שקטה, אפליקציה חדשה למכשירים ניידים בשם 360, שתחליף את האפליקציה של NRG שבבעלות אדלסון.

האתר אמור להיות באופן מובהק בצד הימני של המפה הפוליטית, תוך ביקורת על התקשורת הישראלית. בדף הכניסה של האתר נכתב: "מתעצבנים שבתקשורת מדביקים לישראל תוויות?" ומופיעה התווית "אפרטהייד".

האתר הזה מצטרף למותגים "ישראל היום" של אדלסון ו"מקור ראשון" שאותו רכש ב-2014 ואתר NRG - שימשיך לפעול בגרסת הדסקטופ במחשבים ניידים ונייחים. תמורת אתר NRG, שקרס ב-2014 יחד עם עיתון "מעריב", שילם אדלסון 4 מיליון שקל. כעת האתר יימחק בגרסת המובייל.

אתר NRG התבסס עד כה חלקית על תוכני מקור ראשון, אבל גם כלל מערכת נפרדת. עורך אתר 360 כיום הוא יואב פרידמן, לשעבר עורך מדור היהדות ב-Ynet, ולאחר מכן עורך התרבות ב"מעריב" – ובהמשך סגן עורך NRG.

ב"ישראל היום" מסרו: "360 התמונה המלאה היא אפליקציית חדשות ותוכן מבית nrg, שפותחה במיוחד לשימוש באמצעות מכשירים ניידים. מהירות הגלישה, העושר התוכני והעיצוב המרהיב הופכים את הגלישה ב"360 – התמונה המלאה" לחוויה שאין דומה לה בעולם התוכן הדיגיטלי בישראל. האפליקציה החדשה מציגה עושר תכנים יוצא דופן, שנוצר משילוב כתבות ומאמרים פרי עטם של עשרות הכתבים והכותבים שעובדים במערכת, זאת לצד כותרות נבחרות מאתרים אחרים. כך זוכים הגולשים לקבל את התמונה המלאה. המותג המוכר והוותיק NRG ימשיך לפעול כרגיל בדסקטופ (מחשבים ניידים ונייחים)".

האפליקציה החדשה כוללת בעיקר את תוכני מערכת "360", "מקור ראשון" ו"ישראל היום", אבל גם מושכת תכנים מאתרים אחרים בישראל – בהם גם אתרים מתחרים כמו וואלה, נענע, מאקו ו-TheMarker. במערכת אומרים כי יעלו גם תחקירי עומק. האתר צפוי לעלות בקמפיין השקה בקרוב.

קישורים:
'טראמפליישן': המונח החדש שמטלטל את שוק האג
אכזבה באוצר: פחות 10% דירות מושלמות ב-2016
טראמפ מפוצץ את הבועה? האג''ח הממשלתיות נופלות
שלדון אדלסון ישראל היום מקור ראשון אפליקציה 360

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד