כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מלחמות הקואליציה: ברקו תקפה את דרעי, נענשה - והעונש בוטל

יו"ר הקואליציה דוד ביטן העניש את הח"כית מהליכוד, לאחר שלא שעתה לבקשתו לחדול ממתקפותיה על דרעי • בליכוד לחצו, והבוקר העונש בוטל - כל הפרטים על הסאגה בתוככי הקואליציה

מרגיש מותקף? דרעי, צילום: יעקב כהן, פלאש90
מרגיש מותקף? דרעי, צילום: יעקב כהן, פלאש90

סיעת 'הליכוד' סערה בעקבות התקפותיה החוזרות ונשנות של ח"כ ד"ר ענת ברקו על שר הפנים אריה דרעי: ברקו מרבה בתקופה האחרונה לתקוף ברשת החברתית את דרעי, ואף כינתה אותו "שר פנים כושל שאינו ממלא את תפקידו".

באחד הפוסטים שהעלתה ברקו לפייסבוק היא כתבה - "'השתגעת, מה את מתעסקת איתו?', אין לכם מושג כמה פעמים נאלצתי לשמוע את המשפט הזה מכל מיני בכירים מאז שחשפתי לציבור את העובדה שיש לנו שר פנים כושל שאינו ממלא את תפקידו". לדבריה, "אותי זה בכלל לא מעניין אם אותו שר נעלב או לא נעלב מדבריי, וגם לא מעניין אותי מה הוא יכול או לא יכול לעשות כלפיי".

אתמול, הפכו הדיבורים למעשים. יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן הודיע כי הוא "מעניש" את ברקו בעקבות המתקפה על דרעי. העונש: ברקו לא תוכל להגיש הצעות חוק של הליכוד במשך חודשיים.

וכך כתב ביטן עצמו: "אתמול הודעתי לח"כ ענת ברקו כי לא תוכל להגיש הצעות חוק מטעם הליכוד במשך חודשיים עקב התקפותיה על השר דרעי שלטענתה אינו מוכן לטפל בבקשותיה. לאחר שהתקבלו מספר בקשות של השר ולשכתו בעניין זה פניתי לח"כ ברקו בבקשה להפסיק את ההתקפות הפומביות מאחר ולא זו הדרך לטפל בבקשות בקואליציה. מאחר וח"כ ברקו לא הפסיקה נאלצתי לטפל בעניין".

בעקבות לחצים פנימיים, ביטן חזר בו מהדברים והודיע הבוקר כי "אמש הודיעה לי ח"כ ברקו שהיא מקבלת את בקשתי והיא תחדל מהתקפות אלה כפי שמתחייב מיחסים קואליציוניים תקינים, ולכן בוטלו הסנקציות שהוטלו עליה מטעם סיעת הליכוד".
ענת ברקו אריה דרעי דוד ביטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד