כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

תיעוד: הגר"ש בעדני כבש את לייקווד

הגאון רבי שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה, יצא לביקור חיזוק בקהילות הספרדיות בארה"ב. שיאו של הביקור היה בלייקווד והשיחה עם ראשי הישיבה • גלריה

תיעוד: הגר"ש בעדני כבש את לייקווד

הגאון רבי שמעון בעדני, חבר מועצת חכמי התורה, הגיע לביקור חיזוק בקהילות הספרדיות בארה"ב.

בשבת האחרונה התארח בבית הכנסת שערי ציון שבראשות רב הקהילה, הרב מאיר ידיד. הרב בעדני דיבר וחיזק את הציבור להרבות בלימוד תורה והחזקת ישיבות וכוללים בארץ הקודש. כמו כן התארח בבית הכנסת אהל יעקב שבראשות הרב אליהו מנצור וחיזק את הקהל הרב שבא לשמוע מדברותיו על נושא הגאולה והמשיח שנמצא בפתח ורק מי שקשור לתורה יזכה להנצל מחבלו של משיח.

שיאו של הביקור היה בעיר התורה לייקווד שבניו גרז'י, לשם הגיע בלווית מקורבו, הגאון רבי שמאול גבאי, ראש מוסדות 'למען אחי'. במהלך ביקורו בלייקווד הגיע הרב לכולל של הרב יוסף ביטון, לתלמוד תורה של הרב צמח ולתלמוד תורה של הרב אשכנזי והרב רפול.

במהלך ביקורו נפגש עם ראשי ישיבת 'בית מדרש גבוה' לייקווד - הגאון רבי אריה מלכיאל קוטלר והגאון רבי ירוחם אולשין. הגר"ש בעדני סיפר בביקור כי המהפכה שעשה מייסד הישיבה, הגאון רבי אהרון קוטלר זצ"ל, לא הייתה רק באמריקה.

הרב בעדני סיפר: "מרן ראש הישבה הרב שך סיפר לי לפני כ-50 שנה שהוא לא רצה בכלל להתעסק בענייני ציבור, תמיד ברח מזה, אבל לפני פטירתו של ר' אהרון קוטלר הוא ציווה עליו שלאחר פטירתו הוא יקח את ענייני הציבור של בני התורה בארץ הקודש וכולנו יודעים את כל מה שעשה מרן הרב שך".

לאחר מכן ביקשו ראשי הישיבה מהרב בעדני שיגיע לבית המדרש 'בית יצחק', שם מסר הרב שיעור בפני אברכי הישיבה.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהביקור.































הרב שמעון בעדני לייקווד הרב שך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד