ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ח"כ שולי מועלם נחשפה לאלימות נגד נשים

לקראת היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, פגשה ח"כ שולי מועלם את מ', השוהה במעון לנשים מוכות של עמותת 'בת מלך' • "מאמינה שחינוך למניעת אלימות הוא מפתח ליצירת זוגיות בריאה"

ח"כ שולי מועלם נחשפה לאלימות נגד נשים

ח"כ שולי מועלם ביקרה השבוע במקלט לנשים מוכות של עמותת "בת מלך", המפעילה מקלטים לנשים נפגעות אלימות במשפחה מהציבור הדתי והחרדי. בביקור, שהתקיים בסימן היום הבינ"ל למאבק באלימות נגד נשים, נחשפה ח"כ מועלם לעולמן של נשות המקלט, להתמודדויות שהן נאלצות לעבור בבית ובקהילה, ולתהליך השיקום שהן עוברות במקלט לקראת היציאה לחיים עצמאיים.

בביקור נפגשה ח"כ מועלם עם מ', אישה ששהתה במקלט עם ילדיה, אישה שבאומץ רב נסה והצילה את חייה וחיי ילדיה, מפני הגבר האלים לו היתה נשואה. בקול חנוק סיפרה מ' לח"כ מועלם על ההתמודדות המורכבת שלה בצל האלימות, על הפחדים, על הביטחון העצמי שנרמס ככל שהאלימות גברה, ועל הצלת החיים והתהליך שאיפשר לה לעמוד חזרה על רגליה, ולייצר בית יציב עבור ילדיה.

ח"כ שולי מועלם אמרה בביקור: "אני מאמינה כי חינוך למניעת אלימות הינו המפתח ליצירת זוגיות טובה ובריאה. ברגע שהחינוך לזוגיות איתנה יחל עוד בטרם הכניסה לנישואין, כשגבר יידע לזהות נטייה לאלימות ויבין כי חשוב לפתור זאת מבעוד מועד, במקצועיות ובדיסקרטיות, וכשכל בחורה תדע שאין לה להשלים עם אלימות כלפיה, זה בהחלט יכול להיות המפתח להפחתה משמעותית בהסלמת מקרי אלימות במשפחה".

בתמונה: עו"ד נח קורמן – מנכ"ל ומייסד בת מלך, ח"כ שולי מועלם, ועו"ד צילית יעקבסון – יו"ר בת מלך



בת מלך נשים מוכות חרדיות שולי מועלם אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד