י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הדרמה המשפטית: הרב ברלנד חזר בו מפיטורי עורכי דינו

פרסום ראשון: לאחר שהרב אליעזר ברלנד פיטר אתמול את עורכי דינו רחל תורן ואביגדור פלדמן, הבוקר חזר בו והודיע על כך לבית המשפט • השניים ימשיכו לייצג את הרב במשפט, במקביל לפעילותו של עו"ד אפרים דמרי להשגת עסקת טיעון

הרב ברלנד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
הרב ברלנד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הדרמה במשפטו של הרב ברלנד: לאחר שאתמול (ב') הרב ברלנד חתם על מכתב בכתב ידו, בו הוא מפטר את עורכי דינו רחל תורן ואביגדור פלדמן, הבוקר (ג') הרב חזר בו והודיע שהם ממשיכים לייצגו בכל ההליך המשפטי, כך עולה ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים'.

כפי שדווח הערב ב'בחדרי', הרב ברלנד כתב לבית המשפט אתמול שהוא מעוניין לפטר את עורכי דינו. "הנני אליעזר ברלנד מודיע שפיטרתי את עו"ד רחל תורן ואת עו"ד אביגדור פלדמן, כתב, "והם לא מייצגים אותי בשום הליך".

במכתב מוסיף הרב לבית המשפט וממנה את עורכי הדין אפרים דמרי לצד עורכי הדין משה בר-אשר ומאיר כהן ממשרד ללום-דורני-ביטון ושות' - עורכי הדין שמייצגים את הרב בהליכי המשא ומתן לעסקת הטיעון עם הפרקליטות, לפיו יושת עליו עונש של 18 חודשי מאסר בפועל.

אולם מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי יממה לאחר מכן, הבוקר (ג') הרב ברלנד חזר בו מהמכתב והחליט למנות שוב את עורכי הדין אביגדור פלדמן ורחל תורן אשר ימשיכו לייצגו בכל המשפטים, לרבות בדיון ההוכחות ביום שלישי הבא בבית משפט השלום בירושלים, אצל השופט ירון מינקטביץ.

לכאורה, מה שיקרה הוא עורך הדין אביגדור פלדמן, עורכת הדין רחל תורן לצד עו"ד אריאל סלטו ימשיכו את הייצוג המשפטי הרגיל, ואילו עורך הדין אפרים דמרי לצד עורכי הדין משה בר-אשר ומאיר כהן, ימשיכו את המשא ומתן לצורך השגת הסדר טיעון לטובת הרב.



כפי שפורסם הערב בערוץ 2, עורך הדין אפרים דמרי וצוות משרדו נמצאים במגעים עם פרקליטות מחוז ירושלים להגיע להסדר טיעון לפיו כתב האישום יתוקן וייערכו בו מספר שינויים, הרב יודה בכתב האישום המתוקן ויושת עליו עונש מאסר של 18 חודשי מאסר בפועל, מהם יקוזזו כ-8 חודשים אותם ריצה, שלושה חודשים בדרום אפריקה וחמישה חודשים בישראל מאז הוסגר. בחישוב של ניכוי שליש - ירצה כחצי שנת מאסר בפועל.
הרב אליעזר ברלנד עסקת טיעון שובו בנים ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד