כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בשולי חוק ההסדרה - נתניהו ובנט מתקוטטים

בליכוד מיהרו להזכיר שבנט דווקא התנגד בעבר לחוק ההסדרה, ובבית היהודי הגיבו בעוקצנות ל"פועלו של ראש הממשלה"

נתניהו ובנט. צילום: אמיל סלמן, פלאש 90
נתניהו ובנט. צילום: אמיל סלמן, פלאש 90

לאחר שחוק ההסדרה עבר היום (ד) בקריאה טרומית בכנסת, ובעקבות הזיהוי המובהק שלו עם הבית היהודי והמאבק שניהל עבור החוק בממשלה שר החינוך ויו"ר המפלגה נפתלי בנט, מסרבים בליכוד לאפשר לבנט את הקרדיט המלא ויוצאים במתקפה חזיתית נגדו.

גורם בליכוד מסר היום כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע בעד חוק ההסדרה בקריאה טרומית, זאת לאחר שגייס רוב לטובת העברת החוק, בתיאום עם שר האוצר משה כחלון ובהובלת יו"ר הקואליציה דוד ביטן. צר לנו שגם בזמן שראש הממשלה נתניהו מוביל את המאמץ להעביר את חוק ההסדרה, בנט ממשיך לירות בנגמ"ש ולעסוק בתדרוכים נגד הליכוד וראש הממשלה ולא נותן לעובדות לבלבל אותו. לא רק שהוא לא דחף את הליכוד לחוק ההסדרה כפי שהוא טוען, הוא בכלל התנגד לחוק במשך תקופה ארוכה ואף הלין בפני ראשי הקואליציה על מכתב שעליו חתמו חברי הכנסת והשרים של הליכוד בעד החוק.

"בשיחות סגורות שתוכנן פורסם בתקשורת (ערוץ 10, 18.09) טענו בנט ושקד: 'לחוק אין סיכוי ריאלי לעבור...'. הם גם האשימו את נציגי הליכוד בכך שהם 'מנופפים בהמצאה חסרת סיכוי במקום לומר למתיישבים את האמת'. רק משגילה שהחוק יכול לשרת מטרות פוליטיות - צירף בנט את תמיכתו לחוק וזאת באיחור ניכר. הליכוד, שמוביל את המחנה הלאומי, לא זקוק לסיוע מבנט כדי לפעול למען ההתיישבות. אנחנו נמשיך לפעול למען ההתיישבות ובנט ימשיך לעסוק ביחסי ציבור ובפוליטיקה קטנה".

מהבית היהודי הגיבו בעוקצנות כי "אנו מוקירים את פועלו רב השנים ועטור השבחים של ראש הממשלה למען מדינת ישראל".
נפתלי בנט נתניהו קרדיט הבית היהודי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד