כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הטריק של רייסנר - בפרויקט בניה נוסף

ערב הדיון המכריע על 'אורתם מליבו': אושרו המשך העבודות גם בפרויקט גבעת שמואל של 'רייסדור', לאחר שבית המשפט אישר את "מתווה רייסדור" גם בפרויקט השלישי החברה – 'סונג טאוור' • יקי רייסנר: "אנו עושים את כל המאמצים הדרושים כדי לעמוד בהתחייבויות מול לקוחותינו"

רייסנר. צילום ארכיון
רייסנר. צילום ארכיון



בתום מאמצים קדחתניים, הוגש אמש (ג) בהסכמה פרויקט 'סונג טאוור' של רייסדור בגבעת שמואל לאישור בית המשפט. ההסדר הוגש עם הנאמנים שמונו לחברת 'אורתם מליבו' ובתמיכת בנק מזרחי ובנק דיסקונט. יצוין, כי ההסדר אושר ערב הדיון המכריע מחר, על עתידה של חברת 'אורתם מליבו' ועתיד הסדר הנאמנים שמינה בית המשפט.

אישור המשך העבודות בפרוייקט גבעת שמואל הוא בשורה חיובית עבור מאות הלקוחות של פרויקט הבניה הנחשב אחד מהגדולים במליבו, עם היקף עבודות של כ-170 מיליון ש"ח, 50,000 מ"ר, 204 דירות ומרכז מסחרי. הפרויקט 'סונג טאוור' בגב"ש נמצא בשלבים מתקדמים וצפוי להתאכלס בתוך חודשים. ההסדר בגבעת שמואל מעניק רוח גבית טובה על כל מנגנון החזרה לעבודה באתרי הבניה, במנהלה, בתקורות ועוד.

יצוין, כי זה הפרויקט השלישי של 'רייסדור' שאושר ע"י בית המשפט להמשך העבודות. כזכור, לפני כשבועיים סוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים' כי בית המשפט אישר לנאמנים להפעיל בחזרה שני פרויקטים של רייסדור בחריש, שנמצאים בביצוע של אורתם סהר. הפעלת הפרויקטים התאפשרה בתנאי שהם לא יגרמו לחובות וגירעונות נוספים בחברת אורתם סהר, רייסדור התחייבה למימון תקורות של 7% לקופת אורתם.

במכתב ששיגר היום יקי רייסנר, הבעלים של חברת רייסדור לדיירים עם אישור בית המשפט נאמר: "אני יכול לומר לכם שמרגע הקפאת ההליכים לא נחנו לרגע, פשוטו כמשמעו, עשינו ככל יכולתנו על מנת להשיב את העבודות לסדרם ותעיד על כך העובדה, שמכל יזמי מליבו (והינם רבים ומובילים) הפרויקטים שלנו שוחררו ראשונים. אני שמח שבית המשפט אישר את ההסדר".
יקי רייסנר רייסדור בניה גבעת שמואל בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד