ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

בגלל מינוי מלכיאלי והיעדרות צביקה כהן - החילונים צפויים לנצח שוב בקרב על השבת

על תסריט מטורף שכזה אף אחד לא חשב • ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום שני יעלה לאישור בוועדת התכנון בי-ם הפעלת מתחם התחנה כשלנציגים החרדים יש רוב • אז איך מינוי מלכיאלי לח"כ ומחלתו של צביקה כהן עשויים להיות קריטיים בדרמת הענק? • כל הפרטים

מתחם התחנה בירושלים (קובי הר צבי)
מתחם התחנה בירושלים (קובי הר צבי)

תסריט מופרך ומטורף שכזה לא עלה על דעת אף אחד, אבל הוא עלול לחרוץ גורלות בכל הקשור לסערת חילולי השבת בירושלים, בעיקר במתחם התחנה המפורסם.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי ביום שני הקרוב יעלה להצבעה בוועדת התכנון המקומית בירושלים, אישור לחריגות בניה שנעשו במתחם התחנה. כזכור, אישור הפעלת המתחם התאפשר לאחר שחבר הכנסת הטרי מיכאל מלכיאלי, אז חבר מועצת העיר, נעדר מההצבעה, מה שהעניק רוב לנציגים החילונים.

כאמור, ביום שני הקרוב מגיעה לוועדה המקומית לתכנון ובניה בעיריית ירושלים בקשה להכשיר עבירות בניה שנעשו במתחם ולהסדיר חוקית את פתיחתם של בתי קולנוע, מתקני שעשועים, קיוסקים ומסעדות בשבת - ושוב אנו נקלעים לתסבוכת דומה, שהביאה אז לסערה שזכתה לשם "פרשת מלכיאלי"

לנציגים החרדים יש רוב בוועדה - חיים אפשטיין, יוסי דייטש, יוחנן ויצמן צביקה כהן, דב קלמנוביץ וישראל קלרמן. אולם לאחר התפטרותו של מלכיאלי ומינויו לח"כ, כאשר יו"ר ש"ס אריה דרעי עדיין מתמהמה בנוגע לזהות מחליפו, ומחלתו של סגן ראש העיר צביקה כהן האמור לשמש כמחליפו של מלכיאלי, לנציגים החילונים יהיה רוב בוועדה, מה שיאפשר להם לאשר חילולי שבת המוניים במתחם.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בשעות האחרונות (רביעי) נעשו סדרה ארוכה של טלפונים בהולים ומאמצים גדולים מצד הנציגים החרדים לנסות ולשכנע את כהן לבוא להצבעה החשובה. אלא שכפי המסתמן, כהן שנמצא בחופשת מחלה בעקבות ניתוח לב שעבר, לא יוכל לבוא להצבעה. יצוין עוד כי כהן אינו שבע רצון בלשון המעטה ממינוי של ראש לשכתו לשעבר אברהם בצלאל לחבר מועצה, על אפו ובניגוד לרצונו.

בנוסף, ל"בחדרי חרדים" נודע כי אין אפשרות לבצע הצבעה טלפונית, כאשר גם אין זמן למנות חבר מועצה חדש מטעם ש"ס, מאחר וזה נעשה רק בישיבת המועצה. כעת מנסים הנציגים לדחות את ההצבעה לזמן מאוחר יותר, כאשר עד אז הם מקווים כי יצליחו להשיג את הרוב הדרוש.

כאמור, בשעות האחרונות מתחוללת דרמה של ממש מאחורי הקלעים במטרה להשיג, לפחות הפעם, ניצחון משמעותי בקרב נגד חילולי השבת בירושלים.
צביקה כהן מיכאל מלכיאלי מתחם התחנה חילולי שבת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד