י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דינוש ניצחה את השיטה: בלי ועדות וקופות - כך עושים היום צדקה // מאמר מערכת

ילדה בשם דינוש ריבקין לימדה את כולנו ביומיים האחרונים איך משתמשים נכון ב"רע" - ל"טוב". לא עוד פרוספקטים ופליירים, לא עוד השפלת משפחה שבורה בדרך לתחנונים בפני ועד עסקנים, לא עוד חלוקת אחוזים • כך עושים היום צדקה // מאמר מערכת

דינוש ניצחה את השיטה: בלי ועדות וקופות - כך עושים היום צדקה // מאמר מערכת

כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא: נפש אחת מישראל הצילה וזיכתה השבוע עולם מלא. ביום יום אנשים טרודים בעיסוקיהם ופרנסתם, וכולם חוטאים מדי פעם במילתא דשטותא המגיחה אלינו בטכנולוגיית הוואטסאפ ודומיו.

ביומיים האחרונים כולנו נחשפנו למשהו ענק ואדיר, שיכול ללמד אותנו איך משתמשים נכון ב"רע" - ל"טוב".

קמפיין גיוס כספים עבור ילדה חולה - דינה (דינוש) ריבקין, ילדה בת ארבע וחצי שנולדה עם מום בוושט ומאז אוכלת רק דרך זונדה וכעת קיימת אפשרות להציל אותה על ידי ניתוח בחו"ל שעלותו מסתכמת בכמיליון וחצי שקל.

הקמפיין נפתח בשם "מעניקים לדינוש חיים" ופורסם כבר לפני עשרה ימים כאן ב'בחדרי'. הוא נעשה באמצעות אתר אינטרנט, המאפשר לתרום כספים ישירות למשפחה.

לא עוד פרוספקטים ופליירים, לא עוד השפלת משפחה שבורה בדרך לוועד קופת עסקנים זו או אחרת, לא עוד חלוקת אחוזים, או פגישות ותחנונים לעסקנים.

הכל נעשה באמצעות הטכנולוגיה כשבימינו, בשיטת העתק-הדבק, אין ועדות ואין אירגונים שמתרימים, שלעיתים עושקים את התרומות ולוקחים את חלקם לכיס זה או אחר.

מהיום, כשמציגים סיפור אמיתי של מצוקה - בלי פילטרים המאפשרים רמייה והונאה, יש גם מנהלי קבוצות וואטסאפ שנלהבים לעזור.

לא סתם כולם נרתמו לעניין כשליחי ציבור. וכך, תוך כיממה אחת בלבד, הקישור לאתר הגיע מקצה העולם ועד סופו ולהשלים את היעד שהוצב להשגה.

לא צריך להיות חד עין כדי להבחין שבעיתונות החרדית התעלמו לגמרי מהסיפור המרגש של הילדה והקמפיין. וזה בסדר, כי הרי זה נוגד לגמרי את כללי המשחק שהיו מקובלים עד לאחרונה. כי ברגע שאין לך המלצות דרך עסקנים כאלו ואחרים אתה נחסם. ברגע שלא עשית חלוקת הכנסות, או שילמת על פרסום, לא תקבל חשיפה ופרסום.

ברוך השם הוכח שכלל ישראל רחמנים בני רחמנים הם, וכשצריך, פותחים את הלב ועוזרים בלי שאלות מיותרות.

היה מרגש לראות תרומות מסך 2 שקל עד מאות אלפי שקלים רצות מול העיניים ונאספות - עד המיליון וחצי. מדהים.

תם עידן בו אדם שרוצה לתרום צריך לפני זה לעיין בהמלצתם של עסקני המגזר. היום כל אחד בקליק קטן במחשבו האישי יכול להציל חיים ולעשות עוד הרבה חסד ללא שום הגבלות לממסד העסקנים.

כידוע לכולם, תוך פחות מיממה הצליחה המשפחה לעמוד ביעד שהציבה לעצמה (1.5 מיליון שקל!) תודות לנדיבי ופשוטי עם.
גדול המעשה יותר מן העושה. אין ספק, התודה הכי גדולה מגיעה לכם.

נותר לנו רק לאחל ולהתפלל עבור הילדה דינה בת חיה מושקא לרפואה שלימה במהרה.
דינוש ריבקין התרמה עסקנים צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד