ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

חתנו היהודי של טראמפ יקבל סיווג ביטחוני?

צוות המעבר של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ דרש היום (חמישי) סיווג בטחוני עבור חתנו היהודי של טראמפ, ג'ארד קושנר. כך מדווחת רשת ABC מפי מקורבי טראמפ

ג'ארד קושנר
ג'ארד קושנר

צוות המעבר של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ דרש היום (חמישי) סיווג בטחוני עבור חתנו היהודי של טראמפ, ג'ארד קושנר. כך מדווחת רשת ABC מפי מקורבי טראמפ.

השבוע פרסמו כלי התקשורת ידיעה לפיה הנשיא הנבחר ביקש אבטחה צמודה לילדיו. מאוחר יותר הכחיש טראמפ את הידיעה בציוץ בטוויטר, כלי התקשורת המועדף עליו.

חתנו של טראמפ, קושנר - הנשוי לבתו איוונקה - נחשב לאיש הקרוב ביותר לטראמפ. קושנר היה בן המשפחה היחיד שהצטרף לביקור הראשון של טראמפ בבית הלבן, שם קיבל תדרוך ראשוני מראש צוות הבית הלבן הפורש.

על פי דיווח של ה-CNN, קושנר אחראי על הדחתו של מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי מראשות צוות המעבר לטובת סגנו של טראמפ מייק פנס, זאת על רקע "חשבון אישי" בין השניים לאחר שכריסטי העמיד לדין את אביו, איש הנדל"ן צ'ארלס קושנר, בשנת 2004.

הבקשה היום לסיווג עבור קושנר מגיעה יום לאחר שהנשיא הנבחר טראמפ וסגנו מייק פנס קיבלו תדרוכים חשאיים הקשורים לסוגיות של ביטחון לאומי. רשת החדשות NBC דיווחה כי טראמפ ביקש להעניק לקושנר אישור להיחשף לחומרים בעלי סיווג ביטחוני גבוה, במטרה שיצטרף אליו לתדרוכים הנשיאותיים היומיים.

בתוך כך, הגיעו אתמול עובדי עירייה והסירו את אותיות הזהב של דונלד טראמפ שהוטבעו בבניין הדירות היוקרתי במנהטן, המכונה "דונלד פלייס", זאת בעקבות עתירה עליה חתמו מאות הדיירים המתגוררים בו, בה הם דרשו מהחברה שמנהלת את הבניינים להסיר את שמו של טראמפ.
ג'ארד קושנר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד