ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

המלחמה על כבוד הרב עמאר: הפגנות נגדיות מול לשכתו ביום ראשון

חברי סיעת 'ירושלמים' בעיריית ירושלים יוזמים הפגנה נגד רבה הספרדי של העיר בעקבות דבריו על משתתפי מצעד התועבה • לעומתם, יוזם אריה קינג הפגנת תמיכה ברב באותו מקום ובאותה שעה • רוצים להגן על כבוד התורה? הפרטים המלאים

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

עזות מצח: סיעת ירושלמים בעיריית ירושלים, מארגנת הפגנה ביום ראשון הקרוב מול לשכתו של רבה של ירושלים, הראשל"צ הגרש"מ עמאר, בעקבות דברים שאמר נגד משתתפי מצעדי התועבה.

במנשר שהופץ לקראת ההפגנה נכתב כי "אי אפשר יותר לשתוק, דורשים מהרב עמאר להתפטר, כשהרב הראשי של ירושלים מרשה לעצמו בשם התורה לצאת באופן בוטה נגד חלקים מהחברה והעם, צריך לקום ולומר: עד כאן".

"ביום ראשון 20.11.16, נפגשים בשעה 16:00 מול הלשכה של הרב עמאר (החצלת 12, י-ם): דרך ארץ קדמה לתורה, הרב עמאר – תתפטר", נכתב בהמשך המנשר.

בתגובה להפגנה, הודיע חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג, על הפגנה נגדית לכבודו של הרב עמאר, שתתקיים באותה השעה ובאותו מקום.

"ביום ראשון ב16:00 מתייצבים מול לשכת הראשל"צ, הרב שלמה עמאר שליט"א, הרב הראשי הספרדי לירושלים. יחד נגן על כבוד התורה ועל כבוד הרב. הצביעות הזו של אנשי השמאל היא בלתי נתפסת", כתב קינג.

לדבריו, "כאשר יפגינו 'אבירי הזכויות' השמאלנים מול לשכותיהם של האימאמים בירושלים שמעודדים פגיעה ביהודים, כאשר יפגינו 'הירושלמים' כנגד המנהיגים הנוצריים שפועלים ומתבטאים כנגד הקהילה המדוברת, כאשר יפגינו נגד מורי ההלכה המוסלמים שנתנו היתר להרוג את מי שמוכר נכסיו ליהודים, אז, ורק אז לא נתנגד למחאת השמאל, נגד רב ש'חטא' בכך שציטט את ההלכה היהודית ואת התורה הקדושה", כתב והוסיף לסיום: "סיעת 'ירושלמים', אל תהיו צבועים".
הרב עמאר הפגנות תמיכה אריה קינג ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד