י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קרב גירסאות: שלומי אמונים נגד המודיע

בסיעה החסידית זועמים וטוענים שראשי הערים מטעמה לא הוזמנו לפאנל של ועידת המודיע • ב'המודיע' מצהירים: כולם הוזמנו

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

מחר (א) תתקיים ועידת המנהלים של המודיע, במסגרתה הוזמנו מנהלי מוסדות, אישי ציבור וראשי ערים החרדיות, כאשר אורח הכבוד המרכזי הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אלא שיש גם מי שטוען להחרמה. בהזמנה ובתוכניה שנשלחה למנהלים, נפקד שמם של ראשי הערים מטעם סיעת 'שלומי אמונים', כאשר למרבה ההפתעה ראשי הערים החרדיות מודיעין עילית, בני ברק ובית שמש רשומים ומשתתפים בפאנל מיוחד.

גורם 'בשלומי אמונים' אומר הערב לבחדרי חרדים: "בדיוק בשביל כך הוקם 'המבשר', שנותן את הבמה לכולם, ללא יוצא מהכלל. החרמת ראשי הערים ונציגים של 'שלומי אמונים' מפורום המודיע, שכיביכול אמור לייצג את הציבור החרדי והחסידי - רק מחדדת עובדה זו".

עוד אומר הגורם, כי רק לאחרונה, לאחר שההזמנה והתוכניה יצאו, קיבלו הערים שבראשיהן נציגי 'שלומי אמונים' בקשה לחסויות לועידה, אך בוודאי שאותן ערים לא השתתפו. "הדבר דומה לאותו פריץ שנותן מכות ליהודי ולאחמ"כ מבקש ממנו לנשק את המקל".

מנגד, גורם ב'המודיע' טוען ל'בחדרי חרדים': "ועידת המודיע מיועדת לכלל הציבור והוזמנו אליה נציגים מכלל הציבור. המודיע הינו עיתון של כולם ואינו מחרים איש. באשר למאיר פרוש, הוא הוזמן אך להבנתנו נמצא בעת קיום הוועידה בחו"ל ולכן נבצר ממנו להשתתף בה".



המודיע המבשר שלומי אמונים ראשי ערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד