י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בני ברק: מתנדבים עצרו פורץ והותקפו בגז

חשוד בסדרת פריצות בעיר נעצר בעת שניסה להימלט ממתנדבי 'השומרים'ותקף אותם בגז מדמיע • על פי החשד פרץ לביתו של ראש ישיבה נודע

בני ברק: מתנדבים עצרו פורץ והותקפו בגז
השומרים

בשעות הצהרים (א') נעצר חשוד כבן 32 ברחוב הרב שך בבני ברק, בחשד לשורת פריצות ברחבי העיר, בהם לבית בנו של אחד מראשי ישיבת פוניבז' - בטרם חלוקת המשכורות.

בעקבות דיווח על פציעה מאלימות ברחוב הרב שך בבני ברק, הגיעו כונני איחוד הצלה לכתובת - שם גילו כמה מתנדבים של ארגון 'השומרים' שנפגעו מהתזת גז פלפל על ידי אדם שנתפס על חם כשניסה על פי החשד לפרוץ לדירה. כוחות משטרה הוזעקו למקום ועיכבו את התוקף לחקירה במשטרת מרחב דן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראשיתו של הסיפור לאחר שבחודשיים האחרונים, מתנדבי 'השומרים' בבני ברק ניהלו מעקב אחרי פורץ סדרתי באיזור מרכז העיר, ובמקביל, תיעודי מצלמות אבטחה רבות הגיעו לידי הארגון. היום, זיהה אחד המתנדבים את החשוד ברחוב הרב שך כשהוא נכנס לבניין, והזעיק מתנדבים שהגיעו מיד למקום והקיפו את הבניין.

כאשר החשוד ירד מהבניין והבחין כי הוא לכוד, הוא התיז גז פלפל לעבר כמה מהם וניסה להימלט - אולם נתפס. "על פי החשד תושב מגדל העמק המתגורר לאחרונה בפתח תקווה, פרץ לדירה של אלמנה ביום שחיתנה, לבית בנו של ראש ישיבה לפני חלוקת משכורות ולעוד מספר דירות שתועדו" אומר ל'בחדרי' חיים רוטר יו"ר ארגון 'השומרים'.

על פי התיעוד, מדובר באדם בעל פיאות ארוכות ומראה של חרדי מן השורה. לאחר סיום חקירתו במשטרה יוחלט האם להביאו לבית המשפט לצורך הארכת מעצרו.

מעצר זה אינו היחיד היום שביצעה משטרת מרחב דן בסיוע מתנדבי השומרים: לפנות בוקר (א') נעצר תושב שכם בעת שפרץ לכלי רכב בקרית הרצוג בבני ברק. מתנדב השומרים שסייר באיזור הבחין לפנות בוקר במספר חשודים פורצים לרכבים והזעיק מתנדבים נוספים. אחד החשודים נלכד על ידם כשברשותו תיק עם כלי פריצה ומחשב רכב. כוחות משטרה ממרחב דן שהגיעו למקום עיכבו את החשוד למשטרת רמת גן, והוא נחקר בשעה זו.















השומרים גניבות פריצה דירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}