י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מלניה טראמפ מסרבת לעבור להתגורר בבית הלבן

מה מונע מהגברת הראשונה הבאה של אמריקה, לעבור לגור בבית הלבן? באלו אסטרטגיות ביטחוניות כרוכים יהיו מגוריה במנהטן? "מלניה תצטרך להתרגל לעובדה שסוכנים מהשירות החשאי ילוו אותה ובנפרד את בנה לכל מקום שהם הולכים"

דונלד טראמפ. צילום: רויטרס
דונלד טראמפ. צילום: רויטרס



מלניה טראמפ, העתידה להיות בקרוב הגברת הראשונה של ארצות הברית, מסרבת לעבור להתגורר עם בנה, בארון, בבית הלבן בוושינגטון, והיא תישאר במגדלי טראמפ במנהטן, כך מדווח היום (א') עיתון ה"ניו יורק פוסט".

כלי התקשורת באמריקה מדווחים כי החלטתה של מלניה נבעה בעיקר מהרצון שלא לגרום לבנם המשותף - בארון, זעזועים נוספים הכרוכים במעבר לבית ספר חדש באמצע השנה, ולחברים חדשים.

לדבריה, בנם עבר תקופה קשה בזמן קמפיין הבחירות של אביו ועכשיו חשוב מאוד שימשיך ללמוד בבית הספר הפרטי בה הוא לומד. מלנייה אמרה כי היא אינה מעוניינת שמטפלות יגדלו את בנה.

עם זאת, הוסיפה מלניה ואמרה, כי היא תעמוד בכל מחויבויותיה כ"גברת הראשונה" ותגיע לוושינגטון כל אימת שיזדקקו לה. מקור המעורה בפרטים אמר לניו יורק פוסט כי "הקמפיין לא היה פשוט עבור היל,ד ואמו מעוניינת לצמצם למינימום את הקשיים אותם הוא חווה". עם זאת, ציין כי השניים עשויים לעבור לבית הלבן בתום שנת הלימודים.

החלטתה של מלניה שלא לעבור לוושינגטון מסבה לגורמי הביטחון כאב ראש לא קטן ולוגיסטיקה חדשה בכל מה שקשור לאבטחת מגדלי טראמפ. "בניין טראמפ יהפוך להיות הבית הלבן של ניו יורק", אמר ג'ים ריז, נשיא חברת ביטחון גלובלית. "השירות החשאי יצטרך לדאוג שאיזה משוגע לא יתקרב ויפוצץ מכונית תופת בסמוך לבניין, מלניה תצטרך להתרגל לעובדה שסוכנים מהשירות החשאי ילוו אותה ובנפרד את בנה לכל מקום שהם הולכים. מכונית משוריינת תסיע את בנם לבית הספר, וצוות מיוחד של השירות החשאי יסרוק כל בקר לפני תחילת הלימודים, את בית הספר, אלו הם רק חלק מהשינויים שיידרשו בעקבות החלטתה של מלניה להישאר לגור במנהטן".

בשבוע שעבר ביקש הנשיא טראמפ לבדוק אם יוכל להמשיך להתגורר בסוויטה שלו במנהטן. בתקופת קמפיין הבחירות, התעקש לשוב מדי לילה לישון בביתו.
מלניה טראמפ דונלד טראמפ ארצות הברית וושינגטון מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד