י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

העיצומים באל-על: זקן אדמו"רי רוז'ין הגיע לנתב"ג ונשלח לביתו

עיצומי הטייסים באל-על גובים מחיר כבד, גורמים לכאוס של ממש ומשפיעים על עשרות אלפי בני אדם • ל"בחדרי חרדים" נודע כי זקן אדמו"רי בית רוז'ין, האדמו"ר מקופיטשניץ, הגיע לנתב"ג, אך טיסתו בוטלה ברגע האחרון והוא נאלץ לשוב לביתו

האדמו"ר מקופיטשניץ ומטוס אל על (צילום: שלומי טריכטר ופלאש 90)
האדמו"ר מקופיטשניץ ומטוס אל על (צילום: שלומי טריכטר ופלאש 90)

עיצומי הטייסים באל-על גורמים לכאוס של ממש ומשפיעים על עשרות אלפי בני אדם. העיצומים גרמו לזעם בקרב הנוסעים ונראה כי השפעתם יוצרת לעתים שיבוש גדול במיוחד.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אדמו"ר מקופיטשניץ, זקן אדמו"י בית רוז'ין, הגיע הבוקר (ראשון) לנמל התעופה בן גוריון יחד עם חמישה מחסידיו לקראת המראתו הצפויה לביקור שתוכנן בניו יורק.

הטיסה שעליה היה אמור להיות האדמו"ר אמורה הייתה להמריא בשעה 9:40 שעון ישראל, אך זמן קצר קודם לכן, לאחר שכבר עברו את הבידוק הביטחוני וכורטסו, הודיעו בחברה כי הטיסה מבוטלת.

האדמו"ר שב כלעומת שבא למעונו בשכונת עזרת תורה בירושלים, זאת לאחר שהוברר שאין סיכוי לצאת עם טיסה חלופית בשעות הקרובות. מקורבי האדמו"ר דרשו מאל-על טיסה חלופית ולאחר מאמצים רבים נמצאה טיסה חלופית. ל"בחדרי חרדים" נודע כי האדמו"ר יצא הלילה (01:00) עם חברת התעופה 'בריסל איירליינס', דרך בריסל עם המתנה של חמש שעות במדינה.

אחד ממקורבי האדמו"ר סיפר ל'בחדרי חרדים': "אל-על הציעו לנו טיסה חלופית דרך מילאנו עם המתנה של 15 שעות, ולבסוף, לאחר תחנונים, הם סידרו לנו את הטיסה בחברת התעופה בריסל איירליינס".

בעקבות העיכובים, קבלת הפנים שתוכננה לאדמו"ר היום בשעה 19:30 בשכונת בורו פארק בברוקלין בוטלה והיא תתקיים מחר בערב.

במהלך ביקורו בארה"ב ישבות האדמו"ר בשבת הקרובה בבית מדרשו בלייקווד ובשבת הבאה בבית מדרשו בבולטימור. הרבי צפוי לשוב לארץ ביום שני, ה' כסלו.
הרבי מקופיטשניץ אל על בורו פארק ביקור בארהב שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד