כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ל'נורמלים' ששתקו על תקיפת ילדים אין תירוץ

אלו ששתקו אז שותקים גם היום, ואלו ששותקים היום ישתקו גם מחר. השותקים פושעים הרבה יותר ממבצעי הפשע עצמם. בעוד למבצעי הפשע יש את עניין החולי והאי שפיות, ל"נורמלים" ששותקים אין שום תירוץ // דעה

ל'נורמלים' ששתקו על תקיפת ילדים אין תירוץ
ל

בשבועות האחרונים מתגלים עוד ועוד סיפורים זוועתיים על נערים חרדים שנתפסו תוקפים באכזריות ילדים קטנים, חלקם מתחת לגיל בר מצווה חלקם מעל לגיל בר מצווה, הצד השווה שבהם שהם כולם מבתים חרדיים.

השאלה לא איך זה קרה או למה זה קרה, כי הסטטיסטיקה אומרת שהתוקפים הותקפו בעבר על ידי אנשים בגירים, ועכשיו הם "ומנחילים את זה לדור הבא".

בשנה האחרונה יותר ויותר סיפורים מגיעים למשטרה, והם מטופלים ללא משוא פנים. בעבר החברה החרדית דאגה להסתיר סיפורי זוועה "כי אסור לבייש את משפחת הפושע". ומה עם הקורבנות שהמשיכו לסבול?? על זה לא הייתה תשובה.

כאמור, על פי הסטטיסטיקה, כל אותם נערים חרדים שתוקפים ילדים הותקפו בעבר על ידי אנשים מבוגרים, מהם שחלקם היו חרדים והתקשורת החרדית העלימה עין, מחשש לגרימת נזק למשפחת התוקף, בלי לתת את הדעת על הקורבנות שהמשיכו להיערם. (עד היום התקשורת הכתובה מתעלמת מהם כאילו הם לא קיימים).

אלו ששתקו אז שותקים גם היום, ואלו ששותקים היום ישתקו גם מחר. השותקים פושעים הרבה יותר ממבצעי הפשע עצמם. בעוד למבצעי הפשע יש את עניין החולי והאי שפיות, ל"נורמלים" ששותקים אין שום תירוץ.

כל הפרשיות של התעללות בחברה החרדית שהושתקו בשנים האחרונות צצות עכשיו במלוא העוצמה. עשרות שנים ידעו ושתקו, ועכשיו "קוצרים את הפירות".

נערים שהותקפו בעבר על ידי מורים, משגיחים, מגידי שיעורים, מורים פרטיים, רבנים, שהצד השווה שבהם שכולם לבשו "איצטלא דרבנן", מבצעים את זממם בילדים קטנים.

מסופר שזכריה הנביא הוכיח את עם ישראל על חטאיו ורגמו אותו העם באבנים כי לא יכלו לשאת את התוכחות. כשעלה נבוזראדן להחריב את ירושלים רמז הקב"ה לאותו הדם שיהיה תוסס ועולה. נבוזראדן שחט 80,000 פרחי כהונה, כולל סנהדרין גדולה וסנהדרין קטנה, כדי להשתיק את הדם ולא עזר, עד שהקב"ה ריחם על עם ישראל.

כך גם עכשיו. על אותם שנים שידעו על הנעשה "בבית המטבחיים" של החברה החרדית והעדיפו לשתוק ולגרום לעוד קורבנות, על זה הדם לא מפסיק לבעבע. ומי יודע כמה דם עוד ישפך עד שילמדו לטפל בבעיות האלה ולא להסתיר אותם.
תקיפת ילדים מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד