כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חוסמים את חניון העייריה: "זייברט מתעלל בילדות"

השביתה בגן הנשיא בבני ברק - 64 ילדות הגיעו יחד עם הוריהם להפגין מול חניון עיריית בני ברק, ובידיהן שלטים: "לא סמינר, לא כולל, אנחנו רוצות גן ילדים נורמלי לילדות עם לימודים מסודרים ללא קיטנה"

חוסמים את חניון העייריה: "זייברט מתעלל בילדות"



הורי 64 הילדות הלומדות בגן 'שדרות הנציב' בבני ברק, חוסמים בשעה זו את חניון העירייה במחאה נגד ראש העיר חנוך זייברט, זאת לאחר שמאז פתיחת שנת הלימודים הם נאלצות לעבור ממקום למקום בעקבות צו שהוציא בית המשפט על מבנה נגן.

אחד ההורים אמר הבוקר ל"בחדרי חרדים" כי - "ראש העיר מתעלל בנפשות הילדות. הוא בעצמו הודה שקודם מעניין אותו התושבים שמתנגדים לנו ורק אחר כך הילדות. אתמול הוא אמר שהוא הוציא מיליון שקל עבור הגן - אבל הכסף בכלל הלך למבנה הבעייתי".

אתמול הודיעו ההורים כי הם פותחים בשביתה. לדבריהם, מתחילת השנה ילדות הגן לומדות בכל יום במקום אחר: תקופה במכולה של 15 מ"ר במוסד לבנות עם פיגור - עם הליכה לשירותים של כ-5 דקות, שלושה ימים בלשכת ראש העיר חנוך זייברט, שלושה ימים בלשכת סגן ראש העיר אברהם רובינשטיין, יומיים במרכז לילד והמשפחה ברחוב לנדאו, יומיים בבית ספר שירת יוסף, יומיים בחניה של סמינר גור, כמה ימים בקרוואן עם כולל אברכים ועם שירותים משותפים.

לדבריהם, "הילדות נמצאות בכל בוקר במלחמה, הנפשות שלהן מטולטלות ופגועות עם הפרעות רגשיות קשות, ללא ימי לימודים מסודרים, הכול קייטנה אחת גדולה. די נמאס לנו, מי לוקח אחריות על 64 ילדות קטנות? יש גבול לכל התעללות".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה: "מדובר בשכנים הפועלים, זה כשנה, בכל פעם בטענה אחרת, בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה ובבימ"ש, להשגת צווים כנגד מיקום הגנים. הם קיבלו צווים פעמים אחדות, ולבסוף הם בוטלו. הפעם הגישו השכנים בקשה לצו מניעה זמני בביהמ"ש המחוזי בתל-אביב על סמך טענה של חוסר רישיון הפעלה לגנים. בעקבות זאת, ניתן צו זמני".

























גן הנשיא עיריית בני ברק חניון הפגנה גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד