י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ארבע קבוצות מתמודדות על מכירת פרסום לתאגיד בכ-100 מיליון שקל

במשך יותר מ-20 שנה מכרה שפ"מ (שירותי פרסום מאוחדים) את הפרסום עבור תחנות הרדיו קול ישראל של רשות השידור • כל מכירת הפרסום נוהלה בשפ"מ, שבבעלות אברהם פרחי, תמורת עמלה

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



ארבע קבוצות הגישו בשבוע שעבר פרזנטציות להתמודדות על מכירת הפרסום לתאגיד השידור הציבורי "כאן". היקף הפרסום המוערך יהיה כ–100 מיליון שקל בשנה, בעיקר ברשתות קול ישראל.

במשך יותר מ-20 שנה מכרה שפ"מ (שירותי פרסום מאוחדים) את הפרסום עבור תחנות הרדיו קול ישראל של רשות השידור. כל מכירת הפרסום נוהלה בשפ"מ, שבבעלות אברהם פרחי, תמורת עמלה. תאגיד השידור הציבורי יצא למכרז חדש למכירת הפרסום.

המכרז של התאגיד התעכב זמן רב. זאת, לאור הליכים משפטיים שאותם יזמה שפ"מ בדרישה לשינוי המכרז. בסופו של דבר בית המשפט הורה להמשיך בהליכים, ובשבוע שעבר התקיימו הפרזנטציות.

במכרז התמודדו ארבע קבוצות: שפ"מ; בני מנשה, מבעלי ארומה מיוזיק, שהציג כמנכ"ל את מוטי בר-זיו - כיום הסמנכ"ל המסחרי של "גלובס"; קבוצה נוספת היא טרגט מרקט בניהולו של אורי נצר, לשעבר מנכ"ל חברת השילוט רפיד; וקבוצה נוספת היא איירובוט בניהולו של אודי גורדין.

גם יונה ויזנטל, לשעבר מנכ"ל רשות השידור בפירוק, היה אמור להתמודד יחד עם סולי אברהמוב, כיום סמנכ"לית השיווק של רשות השידור - אך הקבוצה התפרקה ולא ניגשה.

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
כאן תאגיד השידור קול ישראל פרסום מכרז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד