כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הפורץ בבית המשפט: "נפלו תכשיטים מהכיסים"

הפורץ מבני ברק, שתיעוד בלעדי ממעצרו פורסם ב'בחדרי חרדים', הובא לבית המשפט - שם הוארך מעצרו עד ליום חמישי

הפורץ בבית המשפט: "נפלו תכשיטים מהכיסים"

החשוד בשורת פריצות בבני ברק שנעצר אתמול (א) הובא היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם נציג המשטרה ציין כי במהלך מעצרו "נפלו לו תכשיטים מהכיסים".

כפי שפורסם אתמול ב'בחדרי חרדים', נעצר אור חיים נהוראי בן-דוד (37) לאחר שזוהה על ידי מתנדב השומרים כמי שפרץ למספר דירות בבני ברק. משהוקף במספר מתנדבי הארגון, התיז עליהם גז פלפל וניסה להימלט - אך נעצר.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון כי בשלב זה מדובר בארבע דירות שהוא חשוד בפריצה אליהן, מעבר לכך יש את הדירה האחרונה - אשר בסמוך אליה נעצר, ונפלו לו מהכיסים תכשיטים. "תפסו אותו בהכנות לפריצה לדירה חמישית" אמר.

החשוד, תושב חולון, הכחיש.



ל'בחדרי' נודע כי החשוד התלונן לבית המשפט כי לאחר שתפסו אותו ועד להגעת כוחות המשטרה, הוכה על ידי שלושה גברים. "שיתלונן נגדם", השיב חוקר המשטרה.

לדברי המשטרה, ישנם תיעודי מצלמות אבטחה - כפי שפירסמנו אתמול ב'בחדרי חרדים' - ויש גם תאריכי פריצה מדויקים. נציגי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו על מנת שיוכלו לחקור ולעמת אותו עם החשדות.

השופטת חיותה כוחן-עומר האריכה את מעצרו עד ליום חמישי בשעה 13:00, וציינה כי מעיון בתיק החקירה עולה כי "קיימת תשתית ראייתית של ממש המבססת חשד סביר נגד החשוד ומתקיימת עילה למעצרו".

פעילות זו של המשטרה מצטרפת לפעילויות ומעצרים נוספים גם בשבועות האחרונים על מנת לשפר את הביטחון האזרחי והאישי בעיר.
משטרה הארכת מעצר השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד