ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ליברמן לימין: "אתם משקרים לתושבי עמונה"

שר הביטחון הגן על הרבצ"ר החדש, ויצא נגד בנט בטענה ש"חוק ההסדרה לא יועיל לתושבי עמונה"

ליברמן. צילום: פלאש 90
ליברמן. צילום: פלאש 90

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (ב) להתקפות הימין נגדו, לאחר שהתבטא בסוף השבוע שעבר נגד הבניה בהתנחלויות, "בסוף השבוע ראיתי כל כך הרבה האשמות לגבי עמדתנו על חוק ההסדרה וההתיישבות ביו"ש", אמר בפתח ישיבת סיעתו.

"אני איש ימין פרגמטי, אני מודה שב-8 שנים האחרונות כמעט ולא בנינו, לא בגלל חקיקה או העדר רצון, אלא בגלל כשלון בניסיון לגבש מדיניות מקובלת עלינו ועל ארה"ב", עקץ שר הביטחון את נתניהו.

"לכן הבקשה שלי הייתה להמתין לכניסת הממשל החדש ולא לקבוע עובדות בשטח, אלא אחרי ה-29 בינואר להגיע למדיניות משותפת בנושא הבניה ביו"ש".

ליברמן הבהיר כי "אני מאוד בעד תושבי עמונה, אבל אני לא מוכן לשקר עליהם ולעשות עליהם סיבוב או להוליך אותם שולל", לדבריו, "חוק ההסדרה לא יועיל לתושבי עמונה. מדובר בפסק דין חלוט שנקבע הרבה לפני הליך החקיקה ולכן אין קשר בינו לעמונה".

ליברמן הוסיף כי "חוק ההסדרה הוא הרמה להנחתה לכל לכל אויבי ההתיישבות והוא פוגע בכל אלטרנטיבה שאנחנו מגבשים כעת עבור תושבי עמונה". לאחר מכן התייחס שר הביטחון להחלטת בג"צ הבוקר להקפיא את מינוי של הרב הראשי לצה"ל אייל קרים ואמר כי "מדובר במינוי ראוי ואפילו ראוי ביותר".
עמונה שר הביטחון איווט ליברמן חוק ההסדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד