י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צפו: בן גביר, מרזל וגופשטיין הפגינו מול נשיאת העליון

על רקע מספר החלטות אנטי דתיות של בג"צ, אנשי עוצמה יהודית, בהם ברוך מרזל, איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין, הגיעו לביתה של נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, עם תנ"ך וביקשו להקדיש לה את הספר ולהזכיר לה כי "זאת התורה לא תהיה מוחלפת" • תיעוד

צפו: בן גביר, מרזל וגופשטיין הפגינו מול נשיאת העליון
יונתן זינדל, פלאש 90

אנשי עוצמה יהודית, בהם ברוך מרזל, איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין, הגיעו הערב (שני) לביתה של נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, עם תנ"ך וביקשו להקדיש לה את הספר ולהזכיר לה כי "זאת התורה לא תהיה מוחלפת".

ההפגנה מגיעה בעקבות החלטת בג"צ לעכב את מינויו של הרב הראשי לצה"ל, הרב אייל קרים, ובעקבות שורה של החלטות נוספות. הפעילים הגיעו למקום כשהם נושאים שלטים עליהם נכתב בין היתר "האם בג"צ מוכן לאשר את התנ"ך" ו"בג"צ, דיקטטורה בגלימה - להחזיר את השלטון לעם".


צילום: יחיאל גורפיין

ברוך מרזל אמר באירוע כי "בית המשפט העליון עשה הפיכה משפטית ופועל בניגוד לחוק, לצדק ולדמוקרטיה, הם רוצים שנהיה עם ככל העמים והם רוצים למחוק את ההלכה ואת התורה".

בנצי גופשטיין אמר כי "אנו קוראים לבית המשפט העליון להוציא את הידיים שלו מהתורה ולהוציא את הידיים שלו מהרבנות, אנו קוראים לשרת המשפטים לעשות סדר בבית המשפט העליון".

"אני חושב ששופטי בג"צ החליפו את עצמם היום במקום הממשלה, הרמטכ"ל ואולי הם אף רוצים להיות הרבנים הראשים לצה"ל" אמר עו"ד איתמר בן גביר שהשתתף גם הוא במחאה. לדבריו, "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה בעייתית שבה בית המשפט העליון בשבתו כבית המשפט הגבוה לצדק, מבטל חוקים, מבטל החלטות ממשלה ואף מבקש הבהרות מרבנים, זו התנהלות לא נכונה, פגיעה בדמוקרטיה ובעקרון הפרדת הרשויות".

יצויין כי השופטת נאור לא הייתה בביתה והפעילים הסתפקו במחאה ולא הצליחו למסור לידיה את ספר התנ"ך.

(צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)












מרים נאור אייל קרים בגץ רב צבאי ראשי בנצי גופשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד