י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שגעון הקניות באינטרנט: בלאק פריידי מעבר לפינה

יום הרווקים הסיני מאחורינו, אבל אם לא הספקתם לקנות את הכל - יש לכם הזדמנות נוספת בבלאק פריידי, שיתקיים ביום שישי הקרוב. הנה כמה טיפים ואתרים מומלצים

שגעון הקניות באינטרנט: בלאק פריידי מעבר לפינה



קדחת הקניות של בלאק פריידי – היום שפותח את עונת המכירות לפני חג המולד, תיערך ביום שישי הקרוב, אבל כמקובל בשנים האחרונות, המבצעים מתחילים כבר כמה ימים קודם.

אמזון

כבר מציעה אלפי מוצרים בהנחות, חלקן משתנות מדי יום. בין השאר אפשר למצוא שם מצלמת Fujifilm X-T1 ב-899 דולר, לאחר הנחה של 31%; הנחות של 20% על מוצרים נבחרים של פישר פרייס, טומי טיפי ומנצ'קין; מארז של סרטי הסנדק ב-16.99 דולר – לאחר 48% הנחה; או מזרון אורתופדי מיוחד לכלבים בכ-10 דולר – לאחר הנחה של 58%. ההנחות יסתיימו ביום שישי הקרוב בשעה 23:59.

ebay

מציעה אלפי מוצרים לכבוד בלאק פריידי, בהנחות של עד 70%. למשל מחשב נייד HP 15.6" עולה 1,359 שקל במקום 1,981 שקל; הבושם אופוריה של קלווין קליין נמכר ב-137 שקל במקום ב-330 שקל; ותיק של מייקל קורס נמכר ב-388 שקל לאחר 40% הנחה.

אסוס

אתר הבגדים הפופולרי מציע הנחות של עד 50% על אלפי פריטים, לגברים ולנשים. באתר אפשר למצוא טוניקה סרוגה בשילוב עם קשמיר ב-36 דולר במקום 46 דולר; שמלת נשף מקטיפה סגולה ב-66 דולר במקום 83 דולר; או צעיף משבצות אוברסייז ב-22 דולר במקום 28 דולר.

אפל

בשנה שעברה, אפל לא השתתפה בהנחות של בלאק פריידי – אף שבשנים קודמות היא לקחה בהן חלק, והורידה חלק ממחירי המוצרים עד 20%. אז אם אתם מעוניינים לרכוש מוצר של אפל – שימו לב אם השנה הם בעניין. בכל מקרה, עדיין אפשר למצוא מוצרי אפל בהנחה בימים אלה דרך הקמעונאיות הגדולות, אמזון או ארגוס (רשת בריטית שאין לה משלוחים לישראל). כדי לקבל מידע על המבצעים המעודכנים בזמן אמת אפשר להירשם לפייסבוק או לטוויטר של הרשתות הגדולות. ליתר ביטחון אפשר להירשם גם לטוויטר ולפייסבוק של אפל.

הנחות על סלולר

באופן כללי, אם אתם מעוניינים ברכישת מוצר אלקטרוני מומלץ לעשות הכנה: תסתכלו באתרים, תקראו ביקורות ותחליטו מהו הדגם שאתם רוצים. זה יחסוך לכם זמן ולחץ ביום שישי. כמו כן, מומחים טוענים כי השנה יוצעו מבצעים רבים במובייל – כך שאולי כדאי להוריד את האפליקציות של החנויות הגדולות למכשיר הסלולרי.

רכישה מאתרים אמריקאים

באתרים אמריקאים שאין להם משלוחים לישראל, אפשר להשתמש באתרים המספקים כתובת אמריקאית. אתרים אלה נותנים לגולש שנרשם אליהם כתובת אישית בארה"ב, ללא תשלום. הגולש יכול להשתמש בכתובת במעמד הרכישה בכל חנות מקוונת שמבצעת משלוחים לארה"ב בלבד. כשהמוצר שהוזמן מגיע למחסני אתר השילוח בארה"ב, נשלחת על כך הודעה ללקוח. משלב זה נדרש הלקוח לשלם על השירותים שמעניק האתר: העברת המוצר לישראל, שחרורו מהמכס ושילוחו עד בית הלקוח. המעוניינים יוכלו גם לרכוש מהאתר ביטוח לתכולת החבילה. שירות זה יכול לחסוך סכומי כסף משמעותיים לצרכנים הישראלים.

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
קניות באינטרנט בלאק פריידי יום הרווקים קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד