כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דרוקר: שמרון יצר קשר עם גורם ממשלתי בפרשת הצוללות - בניגוד לדבריו

בערוץ 10 דיווח דרוקר כי עורך דינו של ראש הממשלה יצר קשר עם היועץ המשפטי של משרד הביטחון והתרעם על פרסום מכרז הצוללות. שמרון: "פניתי בשאלה, מותר לי על פי הסדר ניגוד העניינים"

עו"ד דוד שמרון (Tomer Neuberg/FLASH90)
עו"ד דוד שמרון (Tomer Neuberg/FLASH90)



העיתונאי רביב דרוקר דיווח הערב (ב') בחדשות ערוץ 10 כי פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, דוד שמרון, פעל מול גורם ממשלתי בפרשת הצוללות - וזאת בניגוד לדבריו כי אין חשש לניגוד עניינים.

לטענת דרוקר, לאחר שמשרד הביטחון פירסם מכרז בינלאומי לכלי שיט שיגנו על אסדות הגז, עו"ד שמרון יצר קשר עם היועץ המשפטי של המכרז והביע מחאה על עצם פרסום המכרז. לדברי דרוקר, שמרון אף ביקש למסור את העסקה ללא מכרז לחברה הגרמנית שנציגה הישראלי הוא לקוחו. דרוקר אומר עוד כי שמרון לא חשף בפני היועץ המשפטי את קשריו עם המספנה הגרמנית.

תגובת שמרון: "מעולם לא התרעמתי על הוצאת מכרז. פניתי בשאלה ליועמ״ש משרד הביטחון. מותר לי על פי הסדר ניגוד העניינים ובמקרה זה הפניה היתה בשאלה גרידא".

בנוסף סיפר דרוקר כי אבריאל בר-יוסף, סגן ראש המל"ל אז שנחקר לאחרונה בחשד לשוחד, נפגש בתחילת השנה יחד עם מיקי גנור ונציגים רשמיים של חיל הים עם מנכ"ל נמל חיפה, מנדי זלצמן. בפגישה נדונה הקצאת שטח בנמל לתחזוקה עתידית של הצוללות על ידי המספנה הגרמנית. מדובר צה"ל נמסר לגבי הפגישה כי "הם עדיין לא יודעים מי הם אותם קצינים בחיל הים שהשתתפו באותה הפגישה".

קישורים:
''לתת העדפה ברורה לזוגות צעירים בדירות''
המלצות ליצמן: במבה בחוץ, סימון סוכר בפנים
''קידוחים חדשים? קודם תפתחו את מאגרי הגז שמצאתם''
רביב דרוקר דוד שמרון בנימין נתניהו פרשת הצוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד