א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הבוקר: יתד "שכח" את דרעי, וגואטה עקץ מיד

מרשימת הנואמים והמשתתפים בכנס המנהלים של המודיע שדווחה בעיתון המתחרה יתד נאמן, הושמט שמו של שר הפנים אריה דרעי - מה שגרר את גואטה להגיב על הבוקר

דרעי וליצמן, מפריע ליתד נאמן? צילום: לע"מ
דרעי וליצמן, מפריע ליתד נאמן? צילום: לע"מ

הבוקר (שלישי) סיקר עיתון 'יתד נאמן' את ועידת הכלכלה של העיתון המתחרה 'המודיע' שהתקיימה ביום ראשון השבוע בהשתתפות שרים וחברי כנסת, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הפנים, הפריפריה הגליל והנגב אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים משה גפני.

אלא שבאופן תמוה, השמיט הביטאון הליטאי את שמו של דרעי מהכתבה המסקרת, אם בכוונה מכוונת או בשגגה, זאת בעוד שאת השתתפותם ונאומם של האחרים, הוא סיקר בהרחבה יתירה. כצפוי, חבר הכנסת יגאל גואטה המשמש גם כמזכ"ל תנועת ש"ס, הגיב להשמטת שמו של דרעי מהעיתון. "קמפיין 'השקופים' שלנו כל כך הצליח, עד שעורכי יתד הבוקר לא הצליחו לראות את השר דרעי בין משתתפי ועידת המודיע", עקץ בטוויטר.

באירוע עצמו נאם דרעי נאום מקיף והתייחס בהרחבה למצוקת הדיור החרדית. "לא צריכים ללכת לכסיף" אמר דרעי בהתייחסו לדבריו של שר השיכון גלנט. לדבריו, "הפתרון הוא הרחבת הקיים. אני מקווה שבעקבות הבחירות בארה"ב גם יהיה יותר קל. נלחץ בחצי שנה הקרובה שיגדילו את הבנייה. אנחנו מחפשים דירות במחצית מהעלות של דירות בבית שמש - 500,600 אלף שקל".

דרעי הוסיף: "שיתוף הפעולה של הנציגות החרדית בכנסת ובמרבית הרשויות המקומיות יוצאת מן הכלל. להערכתי הממשלה תחזיק מעמד עד לתאריך הסופי החוקי. לא תהיה ממשלה יותר טובה. יש מאמץ גדול לקיים את ההסכמים שחתמו איתנו".

בעניין עמונה אמר דרעי: "עמונה אולי תזוז קצת באותו גבעה אבל לרובם אני מקווה שיהיה פתרון. חוק ההסדרה הקיים לא נותן פתרון לעמונה. אנחנו נעשה מאמץ בכדי שהממשלה הקיימת תמלא את ימיה. הכותרות שהיו בשבועיים האחרונים מיותרים. אני לא מבין את הציוצים הללו. אני רואה שרים מאוד חשובים שכל הזמן האצבעות שלהם עסוקות בציוצים".
אריה דרעי יתד נאמן יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד