כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מחאת הגן: הילדות התפללו בלשכת זייברט

ילדות גן 'שדרות הנציב' בבני ברק והוריהן התחילו את יום הלימודים בלשכת ראש העיר, כמחאה על כך שטרם סידר גן נורמלי עבורן

מחאת הגן: הילדות התפללו בלשכת זייברט

סערת הילדות שנותרו ללא גן בבני ברק לא יורדת מסדר היום: הבוקר (שלישי) הגיעו הורי 60 ילדות גן 'שדרות הנציב' בבני ברק, ללשכת ראש העיר חנוך זייברט, שם התפללו תפילת השחרית עם ההורים.

אתמול, חסמו ההורים את חניון העירייה במחאה נגד ראש העיר, זאת לאחר שמאז פתיחת שנת הלימודים נאלצות הילדות לעבור ממקום למקום בעקבות צו שהוציא בית המשפט על מבנה הגן.

"הילדות נמצאות בכל בוקר במלחמה, הנפשות שלהן מטולטלות ופגועות עם הפרעות רגשיות קשות, ללא ימי לימודים מסודרים, הכול קייטנה אחת גדולה. די נמאס לנו, מי לוקח אחריות על 64 ילדות קטנות? יש גבול לכל התעללות", אמר אתמול אחד ההורים ל"בחדרי חרדים".



לדברי ההורים, מתחילת השנה ילדות הגן לומדות בכל יום במקום אחר: תקופה במכולה של 15 מ"ר במוסד לבנות עם פיגור - עם הליכה לשירותים של כ-5 דקות, שלושה ימים בלשכת ראש העיר חנוך זייברט, שלושה ימים בלשכת סגן ראש העיר אברהם רובינשטיין, יומיים במרכז לילד והמשפחה ברחוב לנדאו, יומיים בבית ספר שירת יוסף, יומיים בחניה של סמינר גור, כמה ימים בקרוואן עם כולל אברכים ועם שירותים משותפים.

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה: "מדובר בשכנים הפועלים, זה כשנה, בכל פעם בטענה אחרת, בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה ובבימ"ש, להשגת צווים כנגד מיקום הגנים. הם קיבלו צווים פעמים אחדות, ולבסוף הם בוטלו. הפעם הגישו השכנים בקשה לצו מניעה זמני בביהמ"ש המחוזי בתל-אביב על סמך טענה של חוסר רישיון הפעלה לגנים. בעקבות זאת, ניתן צו זמני".
זייברט גן הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד