ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

סוף לסאגה • הוסר הצו נגד גן הילדות בבני ברק

לאחר שהבוקר הם ערכו תפילה בלשכת ראש העיר, הורי הילדות קיבלו את הבשורה: בית המשפט ביטל את הצו נגד הגן

סוף לסאגה • הוסר הצו נגד גן הילדות בבני ברק

סוף לסערת גן הילדות 'שדרות הנציב' בבני ברק: בשעה האחרונה הודיע בית המשפט כי הוא מסיר את צו המניעה על מבנה הגן, זאת בעקבות אישור משרד החינוך שהגיע היום.

קודם לכן הבוקר (ג'), הגיעו הורי 60 ילדות הגן ללשכת ראש העיר חנוך זייברט, שם התפללו תפילת שחרית עם ההורים. אתמול, חסמו ההורים את חניון העירייה במחאה נגד ראש העיר, זאת לאחר שמאז פתיחת שנת הלימודים נאלצות הילדות לעבור ממקום למקום בעקבות צו שהוציא בית המשפט על מבנה הגן.

אחד ההורים אמר היום ל"בחדרי חרדים" כי "בעקבות התפילה של ההורים היום בלשכת ראש העיר, ברוך ה' בוטל צו מניעה לגן, ומחר יקיימו את הגן כסדרו. בתקווה שלא יבוא צו מניעה מהתושבים הכנים, מכיוון אחר", אמר.

עוד הוא הוסיף כי "בזה אנחנו רוצים להודות לרב שקדי עוזרו של הרב רובינשטיין שעמד לצידינו ולעזרתם של הילדות וההורים בכל הזמן הארוך הזה. הן בהקשבה והן במעשים".

מתחילת השנה ילדות הגן למדו בכל יום במקום אחר: תקופה במכולה של 15 מ"ר במוסד לבנות עם פיגור - עם הליכה לשירותים של כ-5 דקות, שלושה ימים בלשכת ראש העיר חנוך זייברט, שלושה ימים בלשכת סגן ראש העיר אברהם רובינשטיין, יומיים במרכז לילד והמשפחה ברחוב לנדאו, יומיים בבית ספר שירת יוסף, יומיים בחניה של סמינר גור, כמה ימים בקרוואן עם כולל אברכים ועם שירותים משותפים.

הבעיה עם מבנה לגן התעוררה נוכח מצוקת מבני הציבור בבני ברק, ומיקומו של הגן ב'שטח חום' עליו הגישו השכנים עתירה לבית משפט שתחילה הוציא צו מניעה, וכאמור היום הסירו.
גן ילדים בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד