י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מכניס האורחים מהדסה שחבק בת: "נמשיך להיות בבית החולים"

כשהוא עם צמיד על ידו הודה האב הנרגש הרב יצחק פרץ לצוות הרפואי הדסה עין כרם אשר ליוו אותם באופן אישי בכל זמן לידת בתם הבכורה לאחר כמעט שלושים שנה. בני הזוג מכניסי האורחים הבטיחו: נמשיך להיות בשבתות בבית החולים

הרב יצחק מאיר פרץ האב הנרגש היום בצהריים. צילום: דוברות הדסה
הרב יצחק מאיר פרץ האב הנרגש היום בצהריים. צילום: דוברות הדסה

לידת הבת הבכורה לבני הזוג הרב יצחק וסימה פרץ, משפחת החסד הידועה מבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, לאחר כמעט שלושים שנה, ריגשה את העולם היהודי כולו.

עם היוודע הבשורה המשמחת שפורסמה לראשונה ב'בחדרי חרדים', היא נפוצה בקרב הציבור החרדי בארץ ובעולם בתוך זמן קצר. וכן, בתוככי בית החולים, שם מספרים כי "בכל מחלקה הורגשה השמחה באוויר".

מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, פגש את הרב יצחק פרץ, אשר עונד על ידו את "צמיד" האב הטרי המורשה להיכנס לתינוקיה, ובירך אותו בהתרגשות.

"מעשי החסד שלכם עבור כל כך הרבה מטופלים ומשפחותיהם לאורך השנים - לא נפלו על אוזניים ערלות" התייחס המנכ"ל לתפילות הרבות לישועתם, "אני בטוח כי כולם ככולם בירכו אתכם לא אחת וקיוו כי תזכו לאושר כזה גדול, ולא בכדי הבשורה משמחת אותנו ההדסאים והמטופלים – בכל מחלקה בבית החולים. אתם בחרתם לממש הלכה למעשה את החזון המקראי, שהוא החזון ההדסאי, של נתינה וחמלה כלפי כל אדם".

האב פרץ, יחד עם מנכל הדסה, פרופ זאב רוטשטיין. צילום: דוברות הדסהצילום: האב פרץ, יחד עם מנכל הדסה, פרופ זאב רוטשטיין. צילום: דוברות הדסה
האב פרץ, יחד עם מנכל הדסה, פרופ זאב רוטשטיין. צילום: דוברות הדסה

רב המרכז הרפואי הרב משה קליין, אשר מכיר את בני הזוג מקרוב ופועל עמם לאורך שנים רבות מידי שבת ללא הפסקה, אמר להורים המאושרים כי שמחתם הינה הבשורה הגדולה ביותר שיצאה מכותלי בית החולים. "אין לתאר ואין לשער את האושר שחשים כעת כל מי שביקרו ולו פעם אחת בשבת בבית החולים – כולם נקשרו בכם ובמעשיכם, והייתם ונותרתם הסמל והדוגמא למסירות והתנדבות. אין זה מקרה שהלידה התרחשה בשבוע בו קוראים אנו על זכותם של אברהם ושרה להיפקד בזכות מצוות הכנסת אורחים".

האב הנרגש ביקש להודות לפרופ' נרי לאופר בבית החולים הדסה עין כרם ולכל צוות הרופאים אשר טיפלו בבני הזוג. "תודה מיוחדת לד"ר שלומי יהלומי אשר ליווה אותנו באופן אישי והיה נכון לכל שאלה או פנייה, לאורך כל שעות היממה, זמין עבורנו בטלפון האישי ומלא רצון לעזור".

הרב קליין ביקש מבני הזוג כי ימשיכו לשהות בשבתות וחגים בביה"ח הדסה עין כרם כמו שעשו זאת ברציפות במשך 25 שנה, וימשיכו להקרין מאורם וממעשיהם על כל באי בית החולים. ההורים המאושרים אמרו כי אכן כך יהיה ופעולות ההתנדבות תמשכנה כסדרן.
נודלה בת אחרי שלושים שנה הרב יצחק פרץ הדסה עין כרם מכניס אורחים מרגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד