י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"טראמפ לא יעמיד את הילרי קלינטון לדין"

לאחר שהבטיח כי הדבר הראשון שיעשה עם היבחרו לנשיאות ארה"ב יהיה לחדש את החקירה ב"פרשת המיילים" של יריבתו הילרי קלינטון, נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ נתן הוראה לאנשיו לבטל את התוכנית להמשיך לחקור את הפרשה

דונלד טראמפ (רויטרס)
דונלד טראמפ (רויטרס)

נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ נתן הוראה לאנשיו לבטל את התוכנית להמשיך לחקור את פרשת המיילים של יריבתו לשעבר הילרי קלינטון, כמו גם את תפעולה של "קרן קלינטון". כך דיווחה רשת MSNBC, שראיינה את קליאן קונווי, יועצת בכירה של טראמפ.

לדבריה, "הנשיא לא מתכוון לדרוש את חידוש החקירה בפרשת המיילים של הילרי קלינטון ולא מעוניין שהיא תועמד לדין". קונווי המשיכה ואמרה כי קלינטון "עדיין צריכה להתמודד עם העובדה שרוב האמריקנים לא רואים בה אדם כנה שאפשר לסמוך עליו". היא הוסיפה כי "אם דונלד טראמפ יכול לעזור לה להשתקם, אז כנראה זה גם דבר טוב".

ימים ספורים לאחר הבחירות התראיין הנשיא ברק אובמה בכלי התקשורת וקרא לנשיא הנבחר שלא לנצל את הכוח שניתן לו כדי להתנקם ביריביו הפוליטיים.

אובמה שלח למעשה מסר ברור לטראמפ, שהבטיח במהלך קמפיין הבחירות כי הדבר הראשון שיעשה כשיבחר לנשיא יהיה להקים ועדה מיוחדת שתחקור את התנהלותה הפלילית של קלינטון בפרשות השונות. "היא מושחתת, היא צריכה לשבת בבית הסוהר" אמר אז טראמפ.

אלא שטראמפ הבין כי כנשיא עליו לרכך את טון הדיבור שלו, וכך אכן נהג. בראיון הראשון, לאחר בחירתו לנשיא, שהעניק לתוכנית הטלוויזיה הפופולארית "60 דקות", סיפר הנשיא כי מיד עם היוודע תוצאות הבחירות התקשרה אליו קלינטון. "היא הייתה הכי נחמדה שאפשר, היא פשוט אמרה 'ברכותיי דונלד, כל הכבוד', ואני אמרתי לה שברצוני להודות לה מאוד על כך שהייתה מתמודדת נפלאה" סיפר, "היא חזקה ומאוד חכמה".
דונלד טראמפ הילרי קלינטון פרשת המיילים קרן קלינטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד