י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השריפה בזכרון יעקב; "העשן היה מטורף, כאילו מכת חושך"

שריפת הענק שפרצה בזכרון יעקב גרמה לבהלה ופאניקה גדולה בקרב הקהילה החרדית במקום. רפי מנת, תושב המקום, סיפר ל"בחדרי חרדים" על רגעי הדרמה ופינוי התושבים: "נוצרה אי וודאות מוחלטת בקרב רבים בקהילה החרדית, מה שגרם לפאניקה. העשן היה מטורף בכל העיר, כאילו מכת חושך"

השריפה בזכרון יעקב (מאיר ועקנין, פלאש 90)
השריפה בזכרון יעקב (מאיר ועקנין, פלאש 90)

 

שריפת הענק שפרצה אתמול (שלישי) סמוך לזכרון יעקב גרמה לבהלה ופאניקה גדולה בקרב הקהילה החרדית במקום. רפי מנת, תושב המקום, סיפר ל"בחדרי חרדים" על רגעי הדרמה ופינוי התושבים.

"מכל הבתים שנשרפו, נשרף בית אחד של משפחה חרדית בצפון העיר, וכעת אנו בקהילה החרדית דואגים למשפחה למקום לינה". לדבריו, "המועצה הדתית בעיר תערוך בדיקה לקו העירוב כדי לוודא שהוא לא נפגע כתוצאה מהשריפה".

על הפאניקה במוסדות החינוך בעיר מספר מנת: "בגלל שהודיעו על פינוי מוסדות מסויימים החלה פאניקה בקרב רבים בקהילה החרדית, האם ילדיהם נפגעו מהשריפה. נוצרה אי וודאות מוחלטת בקרב רבים בקהילה החרדית, מה שגרם לפאניקה. בסוף הוחלט שבמוסדות החרדים ימשיכו את הלימודים כרגיל, מאחר והשריפה לא כל-כך קרובה".

לסיום מספר מנת ל'בחדרי חרדים': "העשן היה מטורף בכל העיר, כאילו מכת חושך. לא היה אפשר לראות כלום. כל תושב בזכרון חשב שכל רגע השריפה מגיעה לאזור ביתו. נוצר כאוס גדול. כל הרחובות היו חסומים, לא זוכר ימים כאלו בזכרון. התושבים מקווים להתאושש במהרה".

זכרון יעקב רפי מנת שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד