כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

האם הרפורמים ינצחו מחר בעיריית ירושלים?

הסיפור שנחשף ב"בחדרי חרדים" על ההצבעות על תקציב הרפורמים בעיריית ירושלים, מגיע מחר לישורת האחרונה

כיכר ספרא, מה יהיה? (צילום: פלאש90)
כיכר ספרא, מה יהיה? (צילום: פלאש90) צילום: פלאש 90

מחר (חמישי) יירשם רגע האמת של הרפורמים בירושלים: אישור הקריטריון לתמיכה בשיעורי "יהדות" דרך מסלול "התחדשות ישראלית" לשנת 2017 יעלה לדיון והצבעה בישיבת המועצה, לאחר שהנציגים החרדים הצליחו לדחותו מישיבת המועצה הקודמת - וכפי שנחשף ודווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים".

בסדר היום של המועצה נכתב על אישור הקריטריון לתמיכה בשיעורי הרפורמים כי "הנושא נידון בוועדה המייעצת מס' 28 שהתקיימה ביום ראשון ז בתשרי תשע"ז... הוחלט להעביר את ההכרעה בנושא לישיבת המועצה הבאה. אישור הקריטריון מובא לדיון והכרעה".

כזכור, "בחדרי חרדים" חשף כי קודם לכן ועדת התמיכות אישרה את הקריטריונים החדשים ברוב של שבעה חברי מועצה בעד וחמישה נגד וזאת בעקבות היעדרות של שלושה חברי מועצה חרדים ודתיים - חיים אפשטיין, יעקב הלפרין ודב קלמנוביץ.

החמישה שהצביעו נגד הקריטריונים הם - פיני עזרא, מיכאל מלכיאלי, ישראל קלרמן, אליעזר ראוכברגר ושלמה רוזנשטיין. הנציגה הדתית חגית משה, נציגת המגזר הדתי לאומי, הצביעה בעד הקריטריונים יחד עם חברי המועצה החילונים.

כאמור, המבחן הגדול יתקיים מחר בישיבת המועצה העירונית, האם יהיה רוב לנציגות החרדית או שידם של הרפורמים תהיה על העליונה? "בחדרי חרדים" ימשיך ויעדכן.
כיכר ספרא רפורמים ירושלים עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד