כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ביטן מודה לראשונה: הוועדה שהקמנו היא בלוף

יו"ר הקואליציה עושה הכל כדי לעכור את סדר יומו של ראש הממשלה, ויוצא למתקפה חזיתית על שר האוצר: "שיתעסק בעניינים שלו"

דוד ביטן, הכל היה בלוף (צילום: יונתן זינדל, פלאש90)
דוד ביטן, הכל היה בלוף (צילום: יונתן זינדל, פלאש90) צילום: יונתן זינדל פלאש90

למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו עושה הכול לשמור על קואליציה רגועה, נראה שדווקא יו"ר הקואליציה דוד ביטן - מנסה להבעיר את השטח מחדש - ולחדש את המתיחות מול שר האוצר משה כחלון סביב סוגיית ביטול תאגיד השידור הציבורי.

לאחר שביטן הצליח לשמור על שתיקה בנושא, זאת בעקבות הוראה מפורשת מנתניהו - הבוקר הוא שלף חיצים בתכנית של דוד חכם ברשת מורשת. "הועדה שדנה בתאגיד - היא ועדת משיכת זמן מצד האוצר, זו ועדת בלוף" אמר ביטן לחכם, "נציגי האוצר כנראה בהוראת שר האוצר לא מוכנים לקבל את העמדה שאפשר להתכנס לתקציב התאגיד לאחר התייעלות".

לדבריו של ביטן, "אין בעיה לעשות התייעלות, ישנה הסכמה של העובדים שמבינים שאין להם ברירה כי אחרת ילכו הביתה. אנחנו נמצאים באותו מקום שהיינו בו לפני שלושה שבועות".

כאן העלה ביטן הילוך: "עם כל הכבוד לשר האוצר, שיתעסק בענייניו ולא בענייני משרד התקשורת. שר האוצר מתעסק בתקציב. שיתעסק בכסף וייתן לשר התקשורת וראש הממשלה להחליט איזה שידור ציבורי ראוי למדינת ישראל".

ביטן הבהיר כי "ביטול התאגיד הוא אחד מהדגלים של הליכוד. לכחלון יש דגלים שהוא עומד עליהם ובניגוד אליו אנחנו מסייעים לו ליישם את הדגלים שהוא הציב בכניסה לקואליציה".

דוד ביטן התאגיד משה כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד