י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אופטיקה 40:90 תעניק חסות לעסקת הביגוד של איגוד בחורי הישיבות

פרסום ראשון: רשת האופטיקה 40:90 תעניק חסות בסך מאות אלפי שקלים לעסקה של איגוד בחורי הישיבות עם רשתות האופנה

אופטיקה 40:90 תעניק חסות לעסקת הביגוד של איגוד בחורי הישיבות
ך

באיגוד בחורי הישיבות החליטו לשנות את הליך הקיים מול החנויות, כאשר במקום המצב כיום בו כל ת"ת עובד בנפרד עם החנויות ומקבל חליפה בעלות של 600 ש"ח - האיגוד ינצל את הכח הצרכני העצום של מעל לעשר אלף בחורים ואברכים החברים באיגוד, ויחתום על בלעדיות עם רשת אחת בתמורה להנחה נוספת של 200 ש"ח, כך שמחיר חליפה יעמוד על קרוב ל400 ש"ח לחברי האיגוד.

באב"י פנו לרשתות המובילות (בגיר, ליבוביץ, המקום הנכון, מנטור, האט בוקס) כדי שיציעו הצעת מחיר לקניית כמות של אלפי תלושים מראש, במחיר שלא יעמוד על יותר מ-420 ש"ח לחליפה.

בימים האחרונים התתי"ם החברים באיגוד בודקים את ההצעות, ומנהלים משא ומתן מתקדם לקראת סגירת עסקה בקרוב. רשתות האופנה שמבינות את התועלת הכספית הגלומה בלחתום על עסקה בשווי מיליוני שקלים, ומודעות להפסד הכספי שיגרם להם במידה והפלח שוק העצום יעבור לרשת אחרת, מתחרות באינטנסיביות על מנת לזכות בעסקה.

לפני שעות אחדות התקיימה פגישה בין דוד הלפרין ממשפחת אופטיקה הלפרין לבין מנהלי איגוד בחורי הישיבות, בפגישה דנו הנוכחים בצעדים האופרטיביים לביצוע העסקה ועל ההליכים הנלווים.

בסיומה של הפגישה הודיע הלפרין כי הוא הולך לקחת חסות על המהלך, ולהיות הגב הכלכלי מאחורי העסקה. "אני רוצה להיות שותף למהלך כה חשוב של הוזלת מחירי החליפות לבחורי הישיבות. אופטיקה הלפרין תיתן חסות ענקית לעסקה", אמר הלפרין.

יו"ר איגוד בחורי הישיבות נפתלי סיגל אמר בתגובה כי "אני רוצה להודות לדוד הלפרין ולאופטיקה שבבעלותו על נתינת חסות לעסקה. בלעדיהם לא היינו מצליחים לבצע מהלך כה מורכב, אופטיקה הלפרין חרטה על דגלה את העזרה והסיוע כערך עליון, ואני שמח שאלפי בחורי הישיבות ואברכי הכוללים יוכלו ליהנות מזה".
אופטיקה הלפרין איגוד בני הישיבות תתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד