כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בשביל מבנה לגן: הנציגים החרדים חותכים ימינה

שני חברי מועצת העיר ירושלים שיגרו מכתב נזעם לברקת בגלל מפגש במרכז העיר עם פעילי שמאל • אך מדוע באמת יצא הקצף? כל הפרטים

מה יעשה ברקת? פלאש90
מה יעשה ברקת? פלאש90

עבור גן ילדים לציבור החרדי בירושלים, הנציגים החרדים מסוגלים לשלוף את כל סוגי הטיעונים - גם אם הם ימניים במיוחד ובעד חיילי צה"ל.

הבוקר (רביעי) שיגרו סגן ראש העיר יוסי דייטש וחבר המועצה שלמה רוזנשטיין - מכתב לראש העיר ניר ברקת נגד השימוש השמאלני במבנה עירוני במרכז העיר, שמשמש כיום כגלריה. לדבריהם, במקום אמורים להיות מוצגים חומרים נגד צה"ל.

"בעת אשר הוקצה הנכס העירוני המשמש את גלריית ברבור ברחוב שירזלי שבמרכז העיר, העלינו בפניך את העובדה כי מתן רשות השימוש לגלריה זו, אינה במקומה, לאור העובדה כי צרכי החינוך לגני ילדים המתגוררים בשכונת נחלאות , גוברת על הצורך למתן רשות שימוש לגלריה תמוהה זו. זאת, כאשר המצוקה הגדולה בנכסים העירוניים במרכז העיר – זועקת לשמים", כתבו.

"אולם בצעד תמוה ולאור לחצים שהופעלו מצד תנועת התעוררות בעיר, ניתנה רשות השימוש לגלריית ברבור במיקום מרכזי זה", המשיכו במכתבם, "והנה, את אשר יגורנו בא, והגלרייה פירסמה כי בראשית דצמבר תערוך מפגש היכרות עם פעילות 'תעיוש' - תנועה אשר שמה לה למטרה להשמיץ את חיילי צה"ל ואת מדינת ישראל בכל מקום בעולם תוך הסתה מתמשכת נגד ישראל וקידום התנועות הפועלות לחרם נגד ישראל. פעולות תאיוש הינן חמורות ביותר וראויות לכל גינוי".

דייטש ורוזנשטיין דורשים: "אנו מבקשים ואף דורשים ראשית להורות מיידית על ביטול מפגש ההיכרות עם 'תעיוש' ובנוסף לקיים בדחיפות דיון מחודש במתן רשות השימוש לגלריית ברבור לאור פעילותה זו, ואף להפסיק את התמיכה העירונית במידה וניתנת לגלרייה זו".

לדבריהם, "לא יתכן, כי בנכסי העיריה ובמימון העיריה, יתקיימו פעולות שמטרתן הוא הכפשת הישוב היהודי בארץ ישראל וקריאה לחרם נגד ישראל, לפעילות אינטנסיבית נגד כוחות הביטחון ונגד ההתיישבות בכלל".



גלריה ברבור עיריית ירושלים פעילי שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד