ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בש"ס מציגים: אין מתח בין צביקה לאריה

במפגן כוח של נציגי ש"ס, הציגו יו"ר התנועה אריה דרעי וסגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן אידיליה מושלמת, זאת למרות הדיווחים על המתיחות בין השניים בעקבות מינויו של אברהם בצלאל לעיריית ירושלים. בתפריט: מפגן חיבוקים ונשיקות, והכל מתועד

דרעי וכהן מחובקים (יעקב כהן)
דרעי וכהן מחובקים (יעקב כהן)

לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי ניקה את האורוות במפלגתו ומינה את ח"כ יגאל גואטה למזכ"ל התנועה ואת מיכאל מלכיאלי לח"כ, אמש (שלישי) הוא כינס את נציגי המפלגה למפגן כוח - זאת לאחר שנים שכינוס שכזה לא התקיים.

הכינוס, שהתקיים בת"א באירוחו של סגן רה"ע ת"א נתן אלנתן, הוגדר כ"כינוס ראשון בסדרה של פורום הסגנים והנציגים של ש"ס", וכי המטרה היא להתכנס מידי חודש בכדי להכין את השטח לקראת הבחירות הבאות.

על במת הכבוד ישבו השרים וחברי הכנסת של המפלגה, המארח אלנתן וח"כ לשעבר אברהם מיכאלי, כיום יו"ר סיעת ש"ס בהסתדרות.

דרעי ניצל את האירוע להפגין חיבה לסגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן, זאת לאחר המתיחות שהייתה ביניהם בעקבות מינויו של אברהם בצלאל לחבר מועצה בירושלים - מינוי שיכנס לתוקפו מחר בישיבת מועצת העיר.

בנאומו אמר דרעי כי "את החורף הקרוב אנחנו רוצים להקדיש לשטח, לטיפול פרטני בבעיות הקיימות בכל עיר", לדבריו, "לשם כך מינינו את ח"כ הרב יגאל גואטה למזכ"ל המפלגה. הוא יגיע לכל עיר וישוב, ייפגש עם הגורמים השונים ויקדם את הנושאים". בנוסף, קרא דרעי לנציגים להעמיק את הקשרים עם מפלגות אזוריות עצמאיות, המבקשות פטרונות מפלגתית חזקה לקידום ענייניהם.

עוד אמר שר הפנים כי "בכוונתנו לקיים פגישות של שרים וח"כים ובכירים של התנועה בכל עיר ועיר, יחד עם הנציג המקומי, שיקבלו קהל ויתנו מענה וסיוע לפניות הציבור. כמו כן, שידרגנו את מערך פניות הציבור הטלפוני של התנועה לתועלת הכלל".

הוא התפאר במוסדות ש"ס ואמר כי "שני הארגונים שהם גאוותנו ותפארתנו הם 'מעיין החינוך התורני' ו'אל המעיין', אין ספק כי בס"ד הצלחנו לייצב את הארגונים הנחשבים היום למודל של ניהול תקין ומוצלח, אבל אסור לנו לשקוט על השמרים. אי אפר להסתפק הגידול הטבעי. זו הצוואה של מרן", אמר.

"הכלל הראשון: ילד שמתחיל במוסדות החינוך שלנו חייב להמשיך הלאה בישיבות. הבעיה הקשה ביותר היא הנשירה. הטיפול הנכון בבעיה היא למנוע אותה. שנית, חייבים להגיע לקהלים חדשים. יש כיום ציבור לא דתי גדול, חלקו אמיד ומבוסס, המעוניין בחינוך תורני לא מבחינה כלכלית אלא ערכית. הם רוצים שילדיהם יתחנך עם ערכים, משמעת וכבוד. הם רוצים רמת לימודים גבוהה במדעים, אנגלית, מוסיקה ועוד. חייבים לפתוח מוסדות חינוך כאלה כדי לענות על הצרכים. קשה להאמין איזה שינוי רוחני מתחולל ע"י מוסדות כאלו", הוסיף.

.






















































אריה דרעי צביקה כהן אברהם בצלאל ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד