כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אלקין מגיב לחשיפת 'בחדרי': "טענות הזויות"

חשיפת 'בחדרי' במהדורות המרכזיות: השר אלקין תוקף את ראש מועצת רכסים יצחק רייך, בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' הבוקר • רייך לא נשאר חייב

השר אלקין. צילום: יונתן זינדל
השר אלקין. צילום: יונתן זינדל

תגובה לפרסום ב'בחדרי חרדים': השר אלקין תוקף הערב (ד'), במהדורה המרכזית של 'קול ברמה', את ראש מועצת רכסים יצחק רייך, בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' הבוקר, לפיה השר הגיש ערר נגד בניית 1,600 יחידות דיור בגבעת הפרסה ברכסים. ראש מועצת רכסים הגיב במהדורה המרכזית ב'קול חי'.

כפי שפורסם ב'בחדרי', בעקבות התנגדותו של אלקין, השר משה כחלון דחה את אישור הפרוייקט בישיבת קבינט הדיור השבוע, למועד מאוחר יותר.

השר אלקין תקף את הדברים ואת רייך ואמר: "זו טענה הזויה שאני תוקע פרוייקטים ברכסים, הייתי מאלו שתמכו בהצעת הדיור הכוללת שהביא השר גלנט. אין שם שום פרוייקט של אלפי יחידות דיור ואפילו לא פחות מזה. יקח המון זמן להעמיד אותו על הרגליים, כשר להגנת הסביבה הצגתי את העמדה המקצועית של המשרד. אני מתפלא על ראש מועצת רכסים שהלך לתהליך הזה במקום הידברות".


באדיבות קול ברמה

"יש כאן התעקשות של ראש מועצת רכסים, בהתנהלות הזו גם עוד 25 שנה לא יהיו שם דירות. צריך להגיע לפתרון מול הירוקים. ביקשנו לקיים פגישת הידברות עם ראש מטה הדיור ונקווה להגיע לפתרון מוסכם".

רייך מצידו הגיב כי "השר לא דיבר איתי, אני מונח בחומר הרבה יותר ממנו, יש כאן פתרון של אלפי דירות למגזר החרדי. האלטרנטיבה שהוא מדבר עליה לא מתאימה לחרדים. ח"כ גפני ואשר מעורבים בנושא ואנחנו מקווים לפתרון". רייך שעלה לשידור במהדורה המרכזית עם אבי מימרן ב'קול חי', אמר עוד: "אלקין לא מכיר מקרוב את התוכנית. הוא סתם מצטט גורמים. ההתנגדות היא אולי ממניעים אחרים"


השר כחלון השר אלקין רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד