י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סופית: אברהם בצלאל ימונה למועצת ירושלים

בצלאל, ראש לשכתו לשעבר של צביקה כהן, ימונה מחר למועצת העיר ירושלים במקומו של מיכאל מלכיאלי • מכתב האישור של שר הפנים - בפנים

אברהם מיכאלי
אברהם מיכאלי

סופית: אברהם בצלאל ימונה לחבר מועצת העיר ירושלים. זה יקרה מחר (ה'), בשעות הערב, אברהם בצלאל יהפוך לחבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס הירושלמית.

בצלאל שהחל את דרכו הפוליטית כראש לשכת סגן ראש העיר ויו"ר הסיעה צביקה כהן, התפטר לפני מספר חודשים מתפקידו, ומחר בערב ימונה כחבר מועצת העיר מן המנין בסיעה.

על פי החוק מאחר וכל הרשימה בסיעת ש"ס מהמקום השישי, הגישו מכתבי התפטרות מהרשימה לפני תקופה ארוכה. בסמכות שר הפנים למנות חבר מועצה חדש. ואכן לאחר סבב שיחות טלפוניות שנערכו הבוקר ובעשות הצהרים אושר מינויו של בצלאל למועצת העיר והשר חתם על מינויו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חיים כהן היה אמור להתמנות למועצת העיר אך מועמדותו הוסרה בשלב זה לאחר התנגדות מורחבת של בכירי ש"ס ולחץ מצד פעילי השטח שביקשו שלא יהיה חוטא נשכר, וכי חיים כהן שיצא בזמנו נגד ש"ס והעומד בראשה, לא יקבל את התפקיד.

כזכור חברי הסיעה מיכאל מלכיאלי וסבן התפטרו ולפיכך נותרו שני מקומות פנויים לאיוש. מסתמן כי בחודש הבא ימונה גם מועמד שני.

המינוי לא התבצע היום בשל הצורך לערוך סבב תיאומים עם חברי מועצת העיר והצורך באישורו של שר הפנים, אך מחר יושבע חבר המועצה הטרי.

'בחדרי' פנה לבקש את תגובתו של אברהם בצלאל שאמר: "אין תגובה. ואל תבקש. רק אחרי ההשבעה".

מכתב שר הפנים החתום על המינוי







שס אברהם בצלאל שר הפנים עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד