ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מה גרם לביבי להזמין במפתיע את גפני למסוק?

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפתיע את יו"ר ועדת הכספים, והזמין אותו למסוק, עמו טס למוקדי השריפה. מדוע?

גפני. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
גפני. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

מי שחושב שהקירבה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לחרדים – היא רק הצגה בעלמא, כנראה שהוא טועה. מיום ליום נראה כי נתניהו באמת מרגיש שמכל מקורביו – החרדים הם הנאמנים האמיתיים, בפרט בימים טרופים אלו – ימי הצוללות וגל השריפות.

"בחדרי חרדים" חושף כי באופן מפתיע ויוצא דופן, הזמין היום (ד) נתניהו, את יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, להצטרף אליו למסוק בדרך אל מוקדי השריפות שהשתוללו היום.

גפני השיב לנתניהו בסירוב, זאת לאחר שהיה עמוס בפגישות שנקבעו לו מראש בכנסת, ולטענתו, הצטרפותו לסיור לא תועיל לאיש, וכי מדובר בבזבוז זמנו היקר.

כזכור, גם לועידת 'המודיע' שהתקיימה בתחילת השבוע הגיע ראש הממשלה מחוייך מאוזן לאוזן, זאת למרות שבאותו יום הוא היה עסוק מאוד בהדיפת הפרסומים אודות הצוללות הגרמניות. למרות הכל הוא בחר לבוא לוועידה כרגיל, וכפי שיעידו משתתפיה – הוא הרגיש בה מוגן לחלוטין.

בימים אלו, שהתקשורת הפכה אותו למרמס וחבריו הקרובים בקושי נזעקים להגן עליו – החרדים, דרעי, ליצמן וגפני – הם אלו שעומדים לימינו של ראש הממשלה ללא חת ומגנים עליו אישית ופוליטית.

אין ספק: המתקפה התקשורתית על נתניהו – עושה רק טוב לחרדים, כעת יש להם מכנה משותף עם ראש הממשלה, גם הוא וגם הם – נרדפים, וכנרדף נתניהו מגלה אמפתיה נדירה לצרכי המגזר החרדי.
נתניהו משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד