כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מקרית מלך ללייקווד: הגרש"י בורנשטיין יוצא לחזק

גולת הכותרת תהיה השתתפותו בדינר ענק שייערך בלייקווד עם האדמו"ר מויז'ניץ, במהלך ביקורו ימסור שיעורים ושיחות בהיכלי התורה

מקרית מלך ללייקווד: הגרש"י בורנשטיין יוצא לחזק

ראש ישיבת קרית מלך הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין יוצא בשבוע הבא למסע חיזוק בארה"ב, הרב יצא ביום שני בערב וישוב בתחילת השבוע שלאחריו.

ל'בחדרי חרדים' נודע בין השאר צפוי הרב בורנשטיין למסור שיעור בהיכל ישיבת 'בית מדרש גבוה' לייקווד בפני אלפי בחורי ואברכי הישיבה. כמו כן הוא צפוי להשתתף במעמד סיום הש"ס שיערך בישיבה במוצאי שבת, לזכרו של מייסד הישיבה הגר"א קוטלר זצ"ל.

בין היתר יגיע גם למןנסי ובורו פארק שם ישא דברי חיזוק והתעוררות. כמו כן מתעתד הגאון יגיע למסור שיעור בישיבה המרכזית בעיר ריוורדי בראשות הגאון רבי אברהם אוזבנד. וכן יגיע לביקור בזק בשכונת ספרינקפילד שבני ג'רזי שם ישא דברים בהיכל הישיבה הגדולה בראשותו של הגאון רבי אליהו מאיר סורוצקין.

גולת הכותרת תהיה השתתפותו בדינר ענק שייערך בלייקווד לטובת החינוך העצמאי. שם צפוי להשתתף גם האדמו"ר מויז'ניץ השוהה במקום לצורך גיוס הכספים לבית מדרשו הגדול בב"ב. ראש הישיבה צפוי ללון בעיר לייקווד אצל אחד מתלמידיו הקרובים.

במהלך שהותו בארה"ב ישתתף ראש הישיבה בחתונת בנו של הרב הנגיד רבי אריה בוסביב, שם צפויים להשתתף עוד ראשי ישיבות נוספים ביניהם הגרב"מ אזרחי הגרמ"ה הירש והגר"ד כהן.

בתוף כך בשבוע האחרון יצא לאור ספר חדש של מסכת יבמות, עליו עמל במשך 6 שנים. בימים האחרונים נכנס רה"י לבתיהם של גדולי ישראל להעניק את ספרו ולקבל את ברכת הדרך לקראת המסע. ביום שני בערב נכנס למעונו של הגראי"ל שטיינמן אשר קבלו בחביבות וברכו בחום לזכות לחזק את כלל ישראל. כמו כן נכנס למעונם של הגר"ח קנייבסקי וראשי ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין והגרב"ד פוברסקי.

בביקור אצל הגרי"ג אדלשטיין להעניק את ספריו החדשים העניק לו הרב אדלשטיין בתמורה את ספרו על מסכת בבא קמא באומרו בבדיחותא "חבורה תחת חבורה".

הגרש"י בורנשטיין במעמד הוצאת הספר החדש ובביקור אצל גדולי ישראל






















הרב שמואל יעקב בורנשטיין קרית מלך ספר חדש ביקור בלייקווד מסע חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד