י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הרבי מביטשקוב: "אני איש פשוט" • צפו

האדמו"ר מביטשקוב השיא השבוע את בתו הראשונה בחתונה גדולה שבה השתתפו חסידים ואוהדים רבים ונשא דברים מרגשים לחסידים במעמד המצווה טאץ, שם אמר: "אני אדם פשוט" • צפו

הרבי מביטשקוב: "אני איש פשוט"  • צפו
שוקי לרר

האדמו"ר מביטשקוב השיא השבוע את בתו הראשונה בחתונה גדולה שבה השתתפו חסידים ואוהדים רבים ונשא דברים מרגשים לחסידים במעמד המצווה טאץ.

הרבי מביטשוקב, שמנהיג את חצרו ביפו, מונה בחודש אדר ב' תשע"ד לממלא מקום אביו הרבי זצ"ל שהסתלק בפתאומיות. מאז הוכתר סוחף אחריו הרבי הצעיר קהל גדול והוא מקובל בכל חלקי הציבור החרדי. רק בשנה החולפת הקים האדמו"ר תלמוד תורה בנשיאותו לציבור החסידי המודרני בבני ברק.

קודם מעמד ה'מצווה טאנץ' נשא האדמו"ר דברי חיזוק וברכה, "אני בטוח שאבא הרבי מביטשקוב זצ"ל משתתף בחתונה יחד עם כל הסבים, שישפיעו עלינו השפעות טובות וברכות טובות ושיהיה דורות ישרים מברכים, ושכל אחד יראה נחת, כל אחד מה שהוא צריך".

בתוך הדברים אמר "אני אדם פשוט ובכזה זמן אי אפשר לשבת בשקט. אני לא יודע מה מכרו לר' מנדל יאקאב הגראמן, כל מיני לוקשן. זה בטוח אנשים שאוהבים אותי ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה, היסוד של הכל שזה מגיע מאהבת ישראל, וברוך ה' אנשים אוהבים אותי אז זה בטוח עת רצו".



הרבי בירך את החסידים שהקב"ה יתן להם בכפל כפלים ומי שעזר לשמחה ומשי שעוזר כל השנה שהקבה יתן להם שמחה כל השנה, בסיום הדברים החל האדמו"ר לרקוד מצווה טאנץ במשך זמן רב.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו מדבריו של האדמו"ר.
הרבי מביטשקוב אני איש פשוט מצווה טאנץ יפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד