כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כך נוצל גל השריפות להטרדת הרב יום טוב חשין

במהלך היממה האחרונה קיבל הרב יום טוב חשין, ממתנגדיו הבולטים של הרב אליעזר ברלנד, אלפי שיחות טלפון זאת כחלק ממסע הטרדה מתוחכם שהכינו לו אנשי "שובו בנים", כך לטענתו, בחסות גל השריפות • צפו

כך נוצל גל השריפות להטרדת הרב יום טוב חשין
צילומסך יוט יוב

במהלך היממה האחרונה קיבל הרב יום טוב חשין, ממתנגדיו הבולטים של הרב אליעזר ברלנד, אלפי שיחות טלפון זאת כחלק ממסע הטרדה מתוחכם שהכינו לו אנשי "שובו בנים", כך לטענתו, בחסות גל השריפות.

לטענתו, אנשי 'שובו בנים', שהבטיחו להטריד את כל מי שנתן חלק במאבק נגד רבם הרב אליעזר ברלנד, לא בוחלים באמצעים. לדבריו, תוך חוסר אחריות משווע וניצול של גל השריפות המשתוללות בשעות אלה ברחבי הארץ, החליטו אנשי הקהילה לצאת למסע הטרדות נגדו.

לטענת הרב חשין, ששוחח עם 'בחדרי חרדים', אנשי שובו בנים הפיצו ברשתות החברתיות את מספר הטלפון הביתי שלו כמרכז שיבוץ לכיבוי השריפות. לטענת הרב חשין, בהודעה שהופצה ברשת נכתב "אנשים יקרים! לאחר שבצענו עד היום 24.11.16 כ-107 גיחות כיבוי שבמהלכן הוטלו חמישים טון של חומרים מעכבי בעירה. אנו זקוקים כעת לעזרתך! בחפ"ק. בשטח. ומודיעין - תצפיות. ביערות הירוקים שעוד נשארו לנו. התקשרו עכשיו לשיבוץ מידי, סנדביצ'ים עלינו. איילה (מספר הטלפון של הבית של חשין) *לא מסתדר לכם לבוא לפחות שתפו*".



בשיחה עם "בחדרי חרדים" אומר הרב חשין כי הפרסום אכן עשה את שלו ובהצלחה מסחררת. לדבריו, "קו הבזק שלי בבית לא מפסיק לצלצל לרגע. מאז שהמספר התפרסם בסביבות השעה 4 אחר הצהריים התקבלו לא פחות מ-500 שיחות טלפון של מתנדבים ומתנדבות תמימים וטובי לב מכל רחבי הארץ, שמבקשים להתגייס לסיוע בכיבוי השריפות".

הרב חשין הוסיף, "אנשי שובו בנים לא לקחו בחשבון את רמת היצירתיות של הרבנית חשין, שששה על ההזדמנות שנפלה לידיה לנצל את זרם הפונים בכדי להפיץ את התנגדותם הנחרצת של רבני ברסלב בנוגע לרב אליעזר ברלנד, והתגובה שמקבל כל אחד ואחת ממאות המתקשרים מציינת את מעצרו של הרב ובגין מה הוא נעצר.

לדברי הרבנית חשין, "אנשים רבים מזועזעים מעומק השפל של אנשי שובו בנים, מפיצים הלאה את המידע בנוגע לעומדים מאחורי הווצאפ השקרי, ורושמים את המספר של קו ברסלב".

בין לבין מיהרה הרבנית חשין ליידע את משטרת בית שמש על ההטרדה. ניידת הגיעה לביתו של הרב ואחד השוטרים התנדב להרים את השפופרת. בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה השוטר ממשטרת בית שמש עונה לאחד ממאות המטלפנים.

ב'שובו בנים' הכחישו את הדברים ומסרו בתגובה ל"בחדרי": "בדקנו בעשרות קבוצות של אנשי שובו בנים וההודעה הזאת לא הופצה באף אחת מהן כך שאין לנו מושג מי עומד מאחורי ההודעה הזאת".

עוד נמסר כי "השמירה של האנשים האלה זה אך ורק הרב ברלנד בעצמו ששומר עליהם בכל דרך אפשרית מתחילת מאבקם ומזהיר את אנשיו השכם והערב לקבל בזיונות באהבה ולא לפגוע במתנגדיו. וכמו שכולם נוכחו לראות שאנשי שובו בנים התנהגו למופת לכל אורך המשפט בעצרות תפילה המוניות על אף שניסו להציג אותנו שוב ושוב כמסוכנים ופורעי חוק. לכן אנו חוזרים ומבהירים שאין לנו כל קשר למה שטוענים שאנחנו עושים להם ואין לנו שום חלק בזה".
הרב יום טוב חשין שובו בנים הרב אליעזר ברלנד אינתיפאדת השריפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד