י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרב אמנון יצחק: "יש אחד שברור לו שזה לא ערבים - אריה דרעי"

בשיעור שמסר אמש תקף הרב אמנון יצחק, מגדולי המחזירים בתשובה ומי שנחשב ליריב פוליטי ומבקר חריף של תנועת ש"ס, את שר הפנים אריה דרעי ואת "העפיפונים של ביבי" שלא יכולים להשתלט על האש • צפו בווידאו מדבריו המלאים

הרב אמנון יצחק: "יש אחד שברור לו שזה לא ערבים - אריה דרעי"
פלאש 90

 

יש אשם? הרב אמנון יצחק, מגדול המחזירים בתשובה, התייחס אמש (חמישי) בשיעורו לגל השריפות ברחבי הארץ.

הרב יצחק אמר - "כל אחד מאתנו יודע כמה הוא למד. כמה פלפל בחכמה אם בכלל, וכמה חסד הוא עשה. מי יכול לומר שהוא מנצל את כל כוחותיו, כל כישרונותיו וכל יכולותיו כראוי לו לעשות - כי יתבעו ממנו מה שהוא יכול. נתנו לך כלים מהשמיים, לכל אחד נתנו משהו. כמה אתם מכירים שמקבלים עליהם דין שמים באהבה ולוקחים על עצמם את האשמה?"



"עכשיו תראו כמה אשמים ימצאו בשריפה", המשיך הרב, "יש אחד שוודאי אמר שערבים לא אשמים, זה שר הפנים אריה דרעי שאמר "זה לא הצתות". יש לו ראיה חזקה. מה הראיה החזקה? שנשרפים בתים רק באזורים של יהודים. זה הראיה שזה לא ערבים. הבנתם איפה הראיה שלו?

"זה אינתיפאדת אש, זה מתוכנן! יש חמ"ל שעבד על זה ןמיפה את המקומות. דאג שכולם יהיו "פה" כשכולם יהיו "שם", ידליקו "שם", ילכו "לשם" ידליקו "שם" - וככה עושים את זה. צחקתי על זה בשנים קדמוניות וקראתי לטייסת שביבי התפאר שהוא קנה "העפיפונים של ביבי". כן, הוא קנה בזול - הוא לא קנה את אלה שיש להם 95,000 ליטר. הוא קנה פרפרים ששופכים קצת וצריכים לחזור. זה אולי יכול להיות טוב לשריפה אחת מרוכזת. אולי. אבל אתה חושב שהקב"ה מחכה לך, שאתה תתכנן? הוא יראה לך ש'כחי ועצם ידי' חרטא ברטא כל מה שתגיד. הקב"ה מפרק את אמריקה, מפרק את יפן ומפרק את כולם. מביא להם הוריקנים, צונאמי, בלאגן, בקלות. אם לא עושים את רצון הבורא, אין לו בעיה! סדום ועמורה נמחו מהעולם!!! אבל זהו, אף אחד לא מסתכל".

בהמשך הלין הרב על חוקי מדינת ישראל ואמר כי אלו "חוקים של סדום ועמורה", ופירט דוגמאות לכך.

אמנון יצחק אריה דרעי הצתות ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 99 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד